Domácí pekárna Sana SBM Basic

  • Skladem

  • Doprava zdarma

Víceúčelová domácí pekárna Sana Smart Bread maker Víceúčelová domácí pekárna Sana Smart Bread maker Víceúčelová domácí pekárna Sana SBM Basic Víceúčelová domácí pekárna Sana SBM Basic Víceúčelová domácí pekárna Sana SBM Basic Teflonová a nerezová pečící forma pekárny Sana Teflonové hnětače pro pekárnu Sana SBM Basic

Nákupní informace:

Pekárna je skladem

Doprava zdarma

Cena s DPH: 5 800 Kč

U vás doma: pozítří

Popis pekárny Sana SBM Basic:

Dárky: k této pekárně 4 ks chlebových směsí Küchenmeister zdarma plus kuchařka manželů Reissových zdarma! Výborná pekárna na přípravu kváskového chleba, domácích sýrů, jogurtů a zdravých potravin. Pekárna umožňuje nastavit teploty pečení, teploty kynutí i rychlost hnětení. Snadná příprava domácího kvásku, sýrů, jogurtů apod. 2 hnětače, forma na chléb s nepřilnavým povrchem, skleněný průzor, po výpadku proudu pekárna pokračuje v chodu, časovač, 100cm přívodní šňůra. Příslušenství: 2 hnětače, dávkovací dóza, malá odměrka, návod k obsluze s recepty. Pekárnu Sana doporučují Ota a Petra Reissovi, jako t. č. nejlepší domácí pekárničku pro kváskové pečení na českém trhu. Na tuto pekárnu se vztahuje doživotní servis zdarma (servisní práce jsou zdarma, zákazník hradí pouze cenu náhradních dílů).

Produktová sekce: Domácí pekárny Sana

Plusy a mínusy pekárny Sana SBM Basic:

  • spolehlivá pekárna pro zájemce o zdravou výživu
  • vhodná pro přípravu přírodního kvásku a pečení kváskového chleba a pečiva
  • nastavení teploty kynutí (20-50°C) i pečení (50-230°C)
  • lze využít i pro běžné vaření (nejen na chleba)
  • doživotní servis zdarma (servisní práce jsou zdarma, zákazník hradí pouze cenu náhradních dílů)
  • vyšší cena

Výborná pekárna na kompletní domácí pečení a přípravu potravin, včetně snadné přípravy kvásku, jogurtů, sýrů apod. Pekárna Sana má 7 programů, z toho jsou 3 nastavitelné. Lze také nastavit rychlost hnětení, teplotu kynutí (kvašení) mezi 20-50 stupni a teplotu pečení mezi 50-230 stupni. Díky snížené teplotě pečení lze bez problémů péci i v nerezových formách (bez připékání). Pekárna je vybavena předehřevem surovin. Pečení je možno nastavit trojfázově včetně teploty, tedy např. 10 minut na 200 stupňů, 50 minut na 160 stupňů a 10 minut na 150 stupňů. Díky funkci rychlohnětení lze uhnětat velké množství těsta během několika minut. Předehřívání lza nastavit až na 10 hodin, kynutí na 0-10 hodin, pečení na 0-6 hodin. Teploty lze nastavovat po jednom stupni. Pekárnu lze využít i pro ohřev jídel (s nastavením jakékoli teploty).

Podobné pekárny:

Sana SBM Standard

8 760 Kč s DPH

Sana SBM Exclusive

9 990 Kč s DPH

Parametry pekárny:

ParametrPopis
Velikost chleba500–1700 g (vanička: 22 x 12,5 x 15,5 cm)
Hnětací háky2 hnětače
Počet programů7 komplexních programů
ProgramyNastavitelný 1, nastavitelný 2, nastavitelný 3, samostatné pečení, marmeláda, kvašení 1, kvašení 2
Co je možné připravitkváskový chléb, běžný chléb, bezlepkový chléb, kvásek, marmelády, jogurty, slady, pečené čaje, sádlo a škvarky, maso a ryby
Rozsah teploty20 - 230 °C
Citlivost termostatu1 °C
Odložený startano (časovač 13 hodin)
Příkon815 W
Barvanerez
Rozměry30 x 40 x 24 cm (vxšxh)
Hmotnost9,5 kg
Záruka24 měsíců

Video recenze pekárny Sana SBM Basic:

Komentáře, dotazy a názory uživatelů k domácí pekárně Sana SBM Basic:

Vložit nový komentář

  • Barbora Krčková: 21. 12. 2023 (08:57)

    Dobrý den, mám pekárnu sana a jsem s ni velice spokojena. Koupila jsem si i knížku “kouzlo domácí pekárny” od paní Trhoňové a chtěla vyzkoušet další recepty. V kuchařce je u receptů doporučeno “zapňete program klasik” nebo jiný… Existuje podrobný rozpis těchto základních programů? Moc děkuji B. Krčková
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  26. 12. 2023 (12:58)

      Dobrý den, myslíte podrobný rozpis programů pro pekárnu, kterou používá paní Trhoňová? Pokud se dobře pamatuji, program s názvem klasik používá značka Eta u svých pekáren, u jiných značek bývá nazván Základní program. Nejjednodušší je stáhnout si návod pro danou pekárnu, ve kterém je podrobný rozpis programů. Tento rozpis pak můžete použít jako základ pro nastavení na pekárnu Sana.

  • Eva: 27. 03. 2022 (18:10)

    Dobrý den, tady v Podkrkonoší se dá běžně v obchodě koupit kvas, vaří se z něj kyselo. Dal by se použít v této pekárně při výrobě chleba? Uvažuji o koupi nějaké domácí pekárny, zkušenosti nemám, ale říkám si, proč se zdržovat výrobou kvásku, když si ho můžu koupit. Uvažuji správně? Dík za odpověď.
    Reagovat

  • Karolína: 02. 12. 2020 (22:52)

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat na hnětení těsta. Píšete, že je vysokorychlostní cca 3minuty. Jde toto hnětení i prodloužit? Přijde mi, že těsto za 3 minuty nemůže být dobře prodělané. I ve videu je těstu pomáháno. Dále by mě zajímalo, zda je možné nasypat suroviny, nastavit a více se o to nestarat, vzhledem k tomu, že se dá odložit doba pečení. Umí pekárna sama upéci chléb bez zásahu? Děkuji moc za odpovědi.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  02. 12. 2020 (23:42)

      Dobrý den, nejsem si jist, zda jsem dobře pochopil všechny dotazy. Hnětení je možno nastavit různě, já doporučuji jej nastavit na trochu delší dobu, ale ne na nejvyšší rychlost (tj. s pauzami), zároveň je vhodné jej proložit chvílí kynutí, aby si těsto trochu odpočinulo. Pokud již jednou program nastavíte, zůstává uložen a můžete jej pak vyvolat jedním stisknutím, tedy je pak možné nasypat, zapnout a více se nestarat, jak píšete. Co myslíte tím pečením bez zásahu, to nevím - na počátku je třeba nastavit program, můžete využít i podrobné postupy z návodu, pak již stačí jej jen vyvolat, zapnout a pekárna vše udělá sama a na konci programu se vypne...

  • Petr: 27. 11. 2020 (09:49)

    Mám dotaz k založení kvásku. Psali jste "Dobrý den, ano, v pekárně Sana je možné připravit i kvásek (díky možnosti nastavení teplot a delších časů). Na přípravu kvásku počítejte s delším časem, min. 6 hodin i více." V příručce k pekárně SANA, kterou jsem si stáhl, se píše, že popsané kroky se opakují po dobu 3 dnů. Dá se to stihnout tak za kompromisních 24 hodin ?
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  27. 11. 2020 (12:12)

      Dobrý den, velmi se omlouvám, ale na kvásek odborník nejsem, nedokáži dobře odpovědět, pošlu Vám kontakt na email, kam se obrátit.

  • Poda: 24. 11. 2020 (21:25)

    Dobrý den, chtěl bych se prosím zeptat, zda umí pekárna připravit chleba s poctivou křupavou kůrkou jak je možné vidět/zakoupit v obchodě nebo jestli je kůrka jako na toastovem chlebu. Děkuji.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  24. 11. 2020 (21:51)

      Dobrý den, přemýšlím, jak co nejvhodněji odpovědět. Pekárna dovede leccos, záleží na nastavení. U této pekárny nejvíce nastavení ovlivňuje uživatel. Druhá věc je, že z pekárny nebude klasický kulatý chléb jako z obchodu, protože chléb vyplňuje tvar nádoby, ve které se dělá, v pekárně tedy tvar nádoby. Mně kůrka chleba z naší domácí pekárny případá dostatečně poctivá. Snad tato odpověď postačí.

  • Miloš: 15. 10. 2020 (16:36)

    Prosím jaký je rozdíl mezi pekárnou Sana SBM a ETA Duplica Vital Plus, vypadají hodně podobně, jako kdyby to vyráběl jeden výrobce a brendoval pro dvě různé firmy
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  15. 10. 2020 (19:39)

      Dobrý den, já hlavní rozdíl vidím v programech a možnostech použití. Pekárna Eta má klasické programy a k tomu dva Vital programy s možností určitého nastavení, pekárny Sana mají programy plně nastavitelné (jsou vhodnější spíše pro zkušenější, kteří ví, co a jak si chtějí nastavit), mnohem více než Eta, také mají programy na kvašení, které jsou vhodné pro výrobu kvásku či sýrů nebo jogurtů. Pekárny Sana dále mají (podle typu) nerezové nádoby a další příslušenství (např. pokličky, teploměr, misky na tempeh apod.). To, že pekárny "vypadají" podobně, ještě nic neznamená...

  • Jaroslav: 08. 10. 2020 (19:46)

    Dobrý den, nevíte prosím, pekárny SANA na trhu skončily? Děkuji moc, s pozdravem Jaroslav
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  11. 10. 2020 (13:20)

      Dobrý den, neskočily, ale asi měsíc nebyly a nebudou ještě cca týden, pak zase už ano.

  • Veronika: 20. 05. 2020 (12:35)

    Dobry den, bolo by mozne dorucit tovar do SR? Mam zaujem o pekaren sana basic. Dakujem
    Reagovat

  • Jarka: 25. 03. 2020 (11:42)

    Dobrý den, uvažuji o koupi pekárny Sana Basic (jsem smířená s tím, že bude k dispozici až konecm května). Zaujaly mně možnosti nastavení i to, že umožňuje i výrobu jogurtů, tak bych se mohla zbavit jogurtovače. Nicméně jsem v pečení chleba začátečník a pro začátek bych zkoušela spíše jednodušší chleby, možná pro úplný start i směsy. Jsou někde k dispozici doporučená nastavení pro tyto jednoduché produkty? Určitě bych časem chtěla zkusit i kváskový chléb, různě experimentovat a tak se mi jeví ta Sana prostě nejlépe. Další můj adept je Guzzanti 635, Domo b3990 už se dle všeho nevyrábí. Ale tam je pak asi složitější výroba toho kváskového chleba, že?
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  25. 03. 2020 (12:42)

      Dobrý den, tato pekárna umožňuje všeliké možnosti nastavení, které jiné pekárny neumožňují, daní za to je možná trochu komplikovanější nastavování pro začátečníky. K pekárně přidáváme zdarma kuchařku, kde jsou některé konkrétní recepty znázorněny. Tato pekárna klasické přednastavené programy, jak je známé od jiných pekáren, v podstatě nemá, je dobré proto vyjít z návodu a začínat s jednoduššími věcmi a recepty a postupně přejít ke složitějším. Je to však jediná pekárna, která zvládne připravit i kvásek, to jiné neumí.

  • Jiří V.: 26. 01. 2020 (17:00)

    Dobrý den, chtěl bych koupit pekárnu Sana s nerezovou nádobou včetně hnětačů a skleněnými pokličkami. Oželel bych teflonovou nádobu a teploměr. Jaká by byla cena?
    Reagovat

  • Petr Moravec: 18. 08. 2019 (19:45)

    Dobrý den, kde se dají koupit hřídélky a těsnění k nerezové formě ? Na e-shopech jsem nic neviděl. Děkuji :)
    Reagovat

  • Jarka: 05. 04. 2019 (19:36)

    Dobrý den, pane Baloune, moje současná pekárna má pojistku proti přehřátí a díky ní neumožní opakovaně zapnou pekárnu dokud nevychladne. Když chci upéct např. chleba a poté hned sekanou, tak musí čekat až zchladne. Má pekárna Sana také podobnou vlastnost? Děkuji za odpověď
    Reagovat

  • Sarka Hosnedlova: 25. 03. 2019 (08:56)

    Dobry den, k zakladni verzi pekarny Sana bych si rada dokoupila sklenene poklicky. Je to mozne? Nenasla jsem je v nabidce u nahradnich dilu. Dekuji, Hosnedlova
    Reagovat

  • Petr Moravec: 16. 12. 2018 (22:10)

    Dobrý den, jedna dost zásadní věc, jak to myslíte s výrobou sýrů v pekárně Sana ?
    Reagovat

    • Ota Reiss reaguje:  18. 12. 2018 (00:23)

      Tuto pekárnu jsme programovali podle tradiční výroby sýrů Tempeh, Natto, Koji, Amasaké apod. Všechny produkty lze vyrobit s překvapivou kvalitou a hlavně pohodlně. Většinou jde o neživočišné sýry ze soji, různých oříšků a semínek, rýže, vloček nebo obilovin. Na kurzech ukazujeme už přes 20 druhů těchto sýrů, které se považují za nejhodnotnější a nejzdravější druhy na světě. Je velká škoda, že mladí lidé dnes znají jen nejdokonalejší iphone, tablety nebo notebooky a zázračné dary od naší historie jsou pro ně tabu! Další kurzy dle zájmu vypisujeme zde: minipekarny.cz

  • Dana: 09. 12. 2018 (18:24)

    Dobrý den, lze vyměnit teflonovou nádobu za keramickou, případně dokoupit bagetovač či dělenou nádobu ? Děkuji
    Reagovat

  • Hana Červená: 02. 11. 2018 (07:37)

    Dobrý den, lze si u pekárny Sana SBM Basic nebo standard dokoupit i tu druhou nádobu ? Že bych si např. ke standardu dokoupila teflonovou ?Pokud jsem dobře pochopila z dotazů a komentářů, tak basic nabízí teflonovou a standard nerezovou. Děkuji Červená
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  02. 11. 2018 (11:28)

      Dobrý den, ano, je to přesně tak, jak píšete, Basic má nádobu s teflonovým povrchem, Standard má nádobu z nerezu. Je možné si dokoupit i další nebo náhradní nádoby, tedy lze mít i teflonovou i nerezovou nádobu, nádoby bychom pak dali za lepší cenu, než je ceníková cena, pro informaci o ceně nás prosím kontaktujte (tel. neno email).

  • Alžběta: 29. 09. 2018 (18:06)

    Dobrý den, uvažuji o koupi domácí pekárny a jakožto naprostý lajk (ačkoli už jsem si něco načetla) váhám.. Velmi se mi líbí pekárna Sana, ale přemýšlím zda-li vybrat pekárnu Basic nebo Standard.. Chtěla bych dělat převážně celozrný a kváskový chléb (i s nějakými surovinami navíc - ořechy, olivy, cibule, ...), ale rovněž využít i na výrobu jogurtů (aktuálně teplotu 40 °C udržuji v pěřinách, což není moc super) a navíc i k zadělávání těsta na buchty apod.. Kterou z těchto dvou pekáren nebo případně i jakoukoli jinou byste mi doporučil? Velmi děkuji za odpověď.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  30. 09. 2018 (21:27)

      Dobrý den, verze pekárny Sana se liší příslušenstvím: pekárna Basic má nádobu a hnětače teflonové, pekárna Standard má nádobu a hnětače nerezové a balení obsahuje také jehlový teploměr a skleněné pokličky. Rozdíly v používání teflonu vs nerezu jsem zde v komentářích již mnohokrát popisoval, viz níže; na běžné použití stačí teflon, pokud se bojíte teflonu nebo pokud by se s nádobou zacházelo necitlivě (např. i při častém vkládání skleněných a jiných nádob do nádoby, např. při výroby kvásku, jogurtů atd.), je vhodnější nerez, který více vydrží, je ale třeba dávat pozor na možné připékání ke stěně nádoby. Pekárna Sana by pro Vaše účely jistě posloužila, jiná pekárna totiž možnost výroby jogurtů nebo kvásku přímo v pekárně nenabízí.

  • Vlasta: 27. 09. 2018 (21:19)

    Dobrý den, mému manželovi bohužel nechutná kváskový chleba, prý je kyselý.... Sobě si kváskový peču. Chtěla bych teda zkusit v této pekárně i chléb z droždí. Prosím můžete mi poradit množství celozrnné pšeničné mouky, množství droždí a ostatních ingrediencí a hlavně jak dlouho mám nechat chleba kynout a na kolik stupnňů a jak dlouho chleba péct a na kolik stupňů. Omlouvám se za množství otázek. Stačí mi jeden klasický recept, který bych zkusila a pak eventuálně upravila. Ale vůbec nevím, jak mám z drožďovým chlebem začít. Moc děkuji za radu.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  30. 09. 2018 (21:20)

      Dobrý den, žádný "univerzální" recept neexistuje. Bude potřeba to vyzkoušet a vypilovat. Mohu dát obecné rady: použijte chlebovou mouku, tedy mouku určenou pro pečení chleba (v obchodech jsou takto označeny), na 500 g mouky bude potřeba dát cca 320-360 ml vody, při použití čerstvého droždí doporučuji nejprve droždí najemno nadrobit do trochy vlažného mléka se špetkou cukru. Délka kynutí bude potřeba cca 2 hodiny, délka pečení při teplotě kolem 200 stupňů bude cca 60 minut.

  • Martina: 07. 08. 2018 (10:55)

    Dobrý den, už se vám podařilo zjistit, zda se dá vypnout ta zvuková signalizace? A když říkáte, že nerezová a teflonová nádobka se každá hodí na něco jiného, můžete, prosím, konkrétně jmenovat? Děkuji.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  07. 08. 2018 (17:35)

      Dobrý den, ano, zvuková signalizace se vypnout dá, a to tlačítkem na displeji/v menu. S nádobami je to takto: nerezová nádoba má tu výhodu, že je prakticky nezničitelná, jednak proto, že jí nevadí drobné mechanické odírání, a také proto, že má snadno vyměnitálná těsnění i osičky. Teflonová nádoba je zase komfortnější, protože se v ní chléb ke stěnám nepřipéká. Jsou tací, kteří teflon z principu odmítají, proto mohou využít nerezovou nádobu, dále je vhodnější při "alternativním" využívání pekárny, např. při vkládaní různých nádob a mističek do nádoby, např. na kvásek apod., protože nehrozí mechanické poničení povrchu (teflon by se mohl při takto hrubém zacházení postupně odlupovat). Na běžné používání (na chleba a zadělávání těsta) je vhodnější teflonová nádoba, protože se chléb nepřipéká ke stěnám a při pečlivém zacházení se ani teflonová vrstva neodlupuje (máme nádobu 4 roky a neloupe se nám).

  • Martina: 24. 07. 2018 (22:35)

    Dobrý den, vybírám pekárnu zejména na pečení kváskového těsta. Sana se mi zdá ideální. Není mi ale jasné, proč je nerezová forma (Sana SBM Standard) lepší, resp. dražší, než teflonová forma (Sana SBM Basic). Když pomineme fakt, že nerezová je věčná, jak už zde bylo zmíněno. Je ještě nějaký benefit, který by mi v tom mohl udělat jasno? Možnost přichycení těsta a nutnost péct při nižších teplotách, a tudíž déle, mi na první pohled naopak přijde jako velká nevýhoda nerezu. Dále by mě zajímalo, zda lze vypnout zvukovou signalizaci a jestli je možné automaticky přidávat přísady a co tato funkce přesně dělá (některé pekárni ji mají a netuším, k čemu slouží). Děkuji.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  25. 07. 2018 (09:01)

      Dobrý den, já bych neřekl, že nerezová forma je lepší nebo horší. Je prostě jiná, z jiného materiálu, což s sebou nese výhody i nevýhody, pro různé využívání pekárny je vhodnější jiná nádoba, jsou např. i lidé, kteří teflon ze zásady nechtějí používat. Nerezová nádoba je dražší i proto, že se vyrábí v České republice. Zda lze vypnout zvukovou signalizaci, bohužel nevím, ale zkusím to zjistit. Automatický podavač na přísady má pouze pekárna Morphy Richards, ale není to nic důležitého, stačí otevřít víko a chléb posypat semínky ručně...

  • Květa Vladíková: 07. 12. 2016 (08:11)

    Dobrý den pane Baloun, chtěla bych si koupit domácí pekárnu a narazila jsem na Váš obchod a četla jenom samou chválu! Protože jsem ještě žádnou domácí pekárnu neměla, prosím, jestli byste mi mohl poradit, kterou pekárnu vybrat. Kynutá těsta normálně dělám a všem moc chutnají. Z pekárny mám trochu strach! Hlavně mám obavy, abych do pekárny dala správné množství ingrediencí a nastavila správný čas, aby výsledek byl dobrý. Jsou u pekárny recepty, které přesně udávají množství i časy? Děkuji za radu!
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  07. 12. 2016 (09:13)

      děkuji za Váš zájem. Píšete svůj dotaz k pekárně Sana, tedy usuzuji, že uvažujete i o ní. Pekárna Sana je trochu zvláštní pekárnou, je to dobrá pekárna, doporučuji ji tomu, kdo opravdu ví, co a jak chce v pekárně dělat a zároveň i ví, jak chce pekárnu nastavit. Pekárna Sana totiž téměř nemá klasické přednastavené programy jako mají běžně pekárny, ale má programy nastavitelné (včetně teplot kynutí a pečení), to je dobré pro někoho, kdo chce v pekárně dělat kvásek a kváskový chléb, ale není to vhodné pro někoho, kdo chce jen do formy nasypat hotovou směs a zapnout program a dále se o nastavení nestarat. Pro ty druhé mohu doporučit pekárnu Domo 3990: http://www.mojepekarna.cz/domo-B3990 Co se týče receptů, ty u pekáren běžně bývají jako součást návodu, ovšem ty doporučuji spíše nepoužívat nebo jen opatrně, protože dost záleží na dobrém překladu (zejménu u množství surovin apod.), na internetu se však dají recepty k domácím pekárně běžně snadno najít. K pekárně Sana přidáváme zdarma kuchařku manželů Reissových, která se týká zejména kvásku a kváskového pečení a je včetně časů a množství. Píšete o zadělávání těsta - na to jsou pekárny také velice vhodné a např. moje manželka již těsta nezadělává jinak než v pekárně (a to včetně těst na knedlíky, na pizzu, na vánočku, na buchty atd.).

    • Servis Reiss reaguje:  12. 11. 2017 (18:41)

      Zde jen doplňuji pár novinek. Dnes už má Sana Přednastavené a nastavitelné programy naráz. Využijete-li továrního nastavení, je to jako u levnějších pekáren. Pokud byste však program chtěli poopravit, je to jednoduché. No a pokud budete zase vše chtít vrátit, stlačíte DEFAULT a programy jsou zase zpět podle výrobce.

  • Krásná Věra: 25. 03. 2017 (16:23)

    Dobrý den, jsem ve fázi výběru domácí pekárny a ráda bych požádala o radu. Moje parametry: - nesmí být teflonová, hliníková či z jinak zdravotně závadného materiálu - nezáleží mi zas až tak na ceně, spíš na kvalitě a účelu - nejsem vůbec zkušená s pečením v pekárně - chci péct špaldový chléb - 1 ks za týden, občas celozrnné bagetky - chci vyrábět domácí jogurty - o dalším využití pečení v pekárně neuvažuji, ale nevylučuji - kynuté těsto zvládnu uhnětat vklidu manuálně, peču především jednoduché koláče vylité na plech Uvažuji že bych koupila možná i zvlášť domácí pekárnu a zvlášť jogurtovač, ale proč ne 2v1, že? Co mi doporučíte, prosím? Domácí pekárna Sana SBM Basic? Předem děkuji za odpověď.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  25. 03. 2017 (17:33)

      Dobrý den, děkuji za Váš zájem. Nechcete-li nádobu s teflonovým povrchem, je možné zvolit nádobu s keramickým povrchem (mají ji pekárny značky Unold: http://www.mojepekarna.cz/domaci-pekarny?vyrobce=unold ) nebo nádobu z nerezu (má ji pekárna Sana SBM Standard: http://www.mojepekarna.cz/sana-standard ). Další požadavek, který má velký vliv na výběr je možnost dělat v pekárně jogurty - to půjde pouze v pekárnách značky Sana, ty totiž mají nastavitelnou teplotu.

    • Servis Reiss reaguje:  12. 11. 2017 (18:32)

      Ano, je to tak, a navíc Vás potěšíme, protože jogurtovač v Saně je dokonalejší než samostatné jogurtovače. V novém modelu lze totiž nastavovat plynule teploty od 20 do 100°C a to po jednom jediném stupni! To neumí ani žádný jogurtovač, který je speciálně jen na jogurty! Pak není problém vyrábět přes 20 druh sýrů tempeh, natto, koji, amasaké atd atd - jak jste si přáli - vše v jednom!

  • Rena: 24. 07. 2017 (18:49)

    Dobrý den, lze nerez formu od pekárny Sana použít do pekárny Eta Duplica Vital? Mám pocit, že jsem to někde četla, ale nemohu to dohledat. Děkuji
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  24. 07. 2017 (19:55)

      Dobrý den, ano, to je možné. Nevím ale, zda je to zároveň rozumné, protože nerezová nádoba má smysl pouze k pekárně, která umožňuje nastavovat teplotu pečení, protože u ostatních pekáren by se pak chléb připekl k nerezu...

    • Ota Reiss reaguje:  12. 11. 2017 (18:26)

      Ano, Vitalka byla první, která nerez již v programu 1 umožňovala. Všimněte si, že jen v tomto prvním programu je moýno nastavit teplotu "LL". To je velmi nízká teplta na nerez.

  • Honza: 08. 10. 2017 (16:15)

    Dobrý den pane Baloune. V tomto článku https://ekonomika.idnes.cz/upecte-si-chleb-podle-chuti-v-domaci-pekarne-feg-/test.aspx?c=A081205_1098373_test_pin uvádíte,že dvouháková pekárna není výhrou z pohledu možné poruchovosti. Platí to i u pekárny Sana a Domo? Pekárnu bych rád používal na kváskový žitný chléb. Z tohoto důvodu vybírám z těchto dvou značek. Dva háky myslím lépe zpracují těsto. Můžete mi prosím poradit? Případně doporučit? Děkuji. Honza
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  08. 10. 2017 (21:59)

      Dobrý den, článek je devět let starý a za tu dobu se přeci jen dost změnilo. Při výběru, zda zvolit jednohákovou nebo dvouhákovou pekárnu, bych se rozhodoval podle množství mouky, ze které se chleba bude dělat: pokud budete péci z 500 g mouky a méně, je vhodnější jednoháková pekárna, pokud z 500 g mouky a více, je vhodnější dvouháková pekárna. Obě pekárny, které zvažujete, jsou dobré, zároveň jsou dost odlišné, každá je vhodná pro různé použití: pekárna Domo je na běžné pečení s dobře nastavenými programy, pekárna Sana umožňuje všelijaké a téměř libovolné nastavení včetně teploty, ale nemá prakticky žádné přednastavené programy, tedy je třeba vědět, co a jak je potřeba nastavit pro správný výsledek.

    • Ota Reiss reaguje:  12. 11. 2017 (18:13)

      Nové modely Sana jsou už velkou výhodou i co se hnětení týče. Máte-li nerezovou nádobu, pak spouštíme oba hnětače níže ke dnu a můžete uhníst chleba klidně 250 gramů a to sotva dokáže i jednohákovka, protože má hnětač příliš vysoko. A to není všechno. Sana i v té velké nádobě upeče tak malý chleba aniž by ho spálila. Je to díky nízkoteplotnímu pečení, která žádná jiná pekárna nevlastní. A co se týče výdrže převodů, rozloží se síly na dvě lopatky a mechanika tak naopak vydrží až 5x déle! Jak vidíte, nespíme a proto je už dnes vše úplně jinak!

    • Ota Reiss reaguje:  12. 11. 2017 (18:21)

      Ještě doplňuji, že rychlost hnětení je díky páru hnětačů tak vysoká, že už za 2 minuty můžete vytáhnout hnětače a nemusíte je vytrhávat z upečeného chleba. Když k tomu přičtete parní pečení, pak se jedná spíše o velmi levný konvektomat s pekárnou než o drahou pekárnu. A protože jsme vývoj dodnes nezastavili, napište, pokud si myslíte, že má nějaké nedostatky. Možná Vás s toho vyvedeme nebo rychle chybějící funkci doplníme.

  • D. Hnidkova: 29. 10. 2017 (09:09)

    Dobrý den. Chtěla bych si pořídit novou pekárnu, uvažuji o této, a potřebovala bych informaci, zda jsou přiloženy recepty s doporučenými teplotami pro pečení. V současné pekárně jsem pekla na časově nastavitelném programu, u kterého jsem nemusela řešit teplotu pečení. Jedná se mně hlavně o kváskový chleba, kvásek mám již předpřipravený. Děkuji za odpověď.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  29. 10. 2017 (21:31)

      Dobrý den, ano, v kuchařce, kterou přikládáme k pekárně zdarma, jsou přiloženy recepty včetně nastavení teplot a časů.

  • Vena: 07. 03. 2017 (14:23)

    Dobry den. Kolik stoji nova nerezova misa vcetne haku? A kolik teflonova? Mohou byt teflonove haky v nerezu a naopak? Diky za informaci.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  07. 03. 2017 (14:30)

      Dobrý den, podle oficiálního ceníku značky Sana stojí k dnešnímu datu (7. 3. 2017) teflonová nádoba 890 Kč, pár teflonových hnětačů 380 Kč, nerezová nádoba stojí 1760 Kč, nerezové hnětače 640 Kč. Hnětače nelze vzájemně kombinovat mezi nádobami.

  • Kamila: 20. 01. 2017 (09:25)

    V pekárně se dá připravit i kvásek? Jak dlouho trvá příprava kvásku v této pekárně? Mám na mysli pekárnu Reissových. Děkuji K.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  20. 01. 2017 (22:35)

      Dobrý den, ano, v pekárně Sana je možné připravit i kvásek (díky možnosti nastavení teplot a delších časů). Na přípravu kvásku počítejte s delším časem, min. 6 hodin i více.

  • Marta Přibáňová: 04. 01. 2017 (18:23)

    Dobrý den, potřebuji pekárnu hlavně na kváskový chléb, což podle předchozích odpovědí vyhovuje. Jen by mě zajímalo, jestli je chléb opravdu upečen jako z trouby, tj stejnoměrně. Čtu tady něco o bagetovači, to je součástí pekárny? Děkuji za odpověď
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekárna.cz reaguje:  04. 01. 2017 (19:19)

      Dobrý den, ano, pekárna Sana je na kváskové chleby velmi vhodná. Chléb je upečen rovnoměrně. Bagetovač je volitelné dokoupitelné příslušenství - je to taková mřížka, ke které jsou upevněny "mističky" na bagety, celé se to vloží do pekárny místo pečící nádoby...

  • Václav Ostádal: 06. 06. 2016 (12:18)

    Dobrý den, jsem náruživý pekař (domácí na chleba), při uvažování o koupi pakárny potřebuji vědět: a) vše nastavitelné - to je asi Sana b) u Pain dÀncien se po umíchání pouze mouky s vodou dává tato směs na 10 - 12 h do ledničky - lze to u pekáren prodávaných? c)u některých německých Landbrotů je doba kynutí 10 h (přes noc) a až pak pečení - lze to u některé? Splňuje některá tato všechna kritéria? Díky Vašek Ostádal
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  06. 06. 2016 (12:36)

      Dobrý den, a) vše nastavit (včetně dlouhých časů a teplot) lze jen u pekárny Sana, b) není problém po kynutí formu vyjmout a dát ji do lednice, to je možné u jakékoli pekárny, c) dobu kynutí na více než 4 hodiny lze nastavit jen u pekárny Sana (je to u ní možné nastavit na téměř celý den)

  • hanka: 01. 04. 2016 (13:49)

    pokud si zakoupím pekárnu Sana v nerezu, ale bez bagetovače. Je možné ho dokoupit za sníženou cenu později ? např. do roka ? jaký je rozdíl v ceně se slevou dohromady s pekárnou a bez. prodáváte takto obdobně i jiné doplňky ? (se slevou) děkuji
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekárna.cz reaguje:  01. 04. 2016 (15:57)

      Dobrý den, bagetovač běžně stojí 339 Kč, spolu s pekárnou 269 Kč (cena platí při posílání najednou). Za zvýhodněnou cenu jsou k pekárně dále např. chlebové směsi nebo dvojitá nádoba (teflonová); kuchařku manželů Reissových psanou pro tuto pekárnu přidáváme ke každé pekárně zdarma.

  • Hanka: 26. 03. 2016 (20:33)

    Dobrý den, mám dotaz k ovládání pekárna Sana nerez. Jak je to se zvukovou signalizací ? Když se volí programy pípá ? Když skončí např. kynutí, pečení atd. pípá či vydává jiné zvukové znamení ? Jak moc je hlasité ? Lze vypnout ? Např. pro odložený start - noční pečení apod., je zde opět pípání ? Máme miminka, takže i proto mne to zajímá. Děkuji
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  27. 03. 2016 (22:41)

      Dobrý den, ano, pekárna standardně upozorňuje zvukovou signalizací jako běžné pekárny. Signalizaci lze však jednoduše v menu vypnout.

  • František: 13. 01. 2016 (14:22)

    Dobrý den,měl bych zájem o pekárnu Sana SmartBreadMaker v nerezové verzi za 6.915,- kč. Je možné přikoupit k této pekárně bagetovač,je v nerezu nebo teflonu? Dále mě zajímá, zda je u pekárny český návod a nějaká doporučená kuchařka a co by to stálo? Děkuji za odpověď a pěkný den.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekárna.cz reaguje:  13. 01. 2016 (15:55)

      Dobrý den, při koupi bagetovače spolu s pekárnou Sana, dáváme na bagetovač slevu a stojí pak jen 269 Kč. Bagetovač je však pro všechny verze stejný (mističky jsou s teflonem). U pekárny je český návod a k nerezové verzi pekárny přidáváme k zásilce zdarma kuchařku manželů Reissových, která je psaná přímo "na míru" pro tuto pekárnu.

  • Veronika: 07. 12. 2015 (08:42)

    Dobrý den! Je pravda, že na pekárnu je poskytován doživotní servis zdarma, kdy zákazník hradí poze díly nutné k opravě?
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekárna.cz reaguje:  07. 12. 2015 (17:04)

      Dobrý den, ano, je to pravda, vztahuje se to na všechny výrobky značky Sana - po ukončení záruky je servis zdarma, cenu dílů hradí zákazník. Nechci být hnidopich - v mých očích tento fakt nijak pekárnu nepovyšuje nad ostatní - cena práce v servisu je po ukončení záruky vždy jen malou položkou celkové sumy za případnou opravu, nejdražší jsou díly...

  • Jjan: 15. 11. 2015 (05:21)

    Kolik by stalo dokoupeni nerezu? Diky
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  15. 11. 2015 (09:45)

      Dobrý den, pekárna s nerezovou formou, hnětači, skleněnými pokličkami a jehlovým teploměrem stojí 6915 Kč.

  • Ivana: 25. 10. 2015 (02:57)

    Dobrý den, je, prosím, možné k pekárně dokoupit nerezovou nádobu s hnětači (a případně pokličkami) nebo je to jen součást sady varianty "nerez"? Děkuji.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  25. 10. 2015 (08:48)

      Dobrý den, nerezová forma i nerezové hnětače se nechají koupit i samostatně.

  • Pepa: 13. 09. 2015 (08:00)

    Co se týká nádoby tak asi kvůli trvanlivosti nemá smysl kupovat antikoro. Já osobně peču hodně často a nádoba vždy (3x během cca šesti let) časem odejde kvůli závadě v té mechanické části.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  13. 09. 2015 (10:59)

      Dobrý den, v tom právě má nerezová nádoba velkou výhodu, protože se u ní nechají samostatně měnit hřídélky s těsněním (tuto mechanickou část jste měl zřejmě na mysli). U teflonové nádoby to měnit nelze a je třeba ji vyměnit celou.

    • Pepa reaguje:  16. 09. 2015 (08:53)

      Dobrý den, v tom právě má nerezová nádoba velkou výhodu, protože se u ní nechají samostatně měnit hřídélky s těsněním (tuto mechanickou část jste měl zřejmě na mysli). U teflonové nádoby to měnit nelze a je třeba ji vyměnit celou. Tak to jsem netušil že to jde u antikora měnit, kolik pak taková výměna stojí?

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  16. 09. 2015 (09:13)

      Dobrý den, to bohužel nevím...

    • Pepa reaguje:  16. 09. 2015 (09:15)

      Děkuji za odpověď, hezký den.

  • Darina: 07. 09. 2015 (15:20)

    Dobrý den, přemýšlím o této pekárně. Lze ji objednat i s bagetovačem? Je lepší ve verzi s nerezem nebo stačí teflon? Dostanu od Vás kuchařku? Děkuji za odpověď
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekárna.cz reaguje:  07. 09. 2015 (17:01)

      Dobrý den, nemáte spíše na mysli pekárnu Sana SmartBreadMaker (usuzuji dle bagetovače a volby mezi teflonem a nerez)? Pekárnu Sana lze objednat i s bagetovačem, pekárnu Unold Skala nikoli (má jinou velikost formy, do které by se bagetovač nevešel). Zda zvolit teflon nebo nerez je těžká otázka - nerez je dražší a méně komfortní, zase ale vydrží mnohem déle a nikdy se neodře (do nerezu lze bez problémů např. vkládat sklenice s kváskem, to by do teflonové formy nešlo kvůli poškrábání), záleží na způsobu používání. Na běžné používání je asi vhodnější teflon, na nerze je třeba si zvyknout. Kuchařku byste od nás dostala zdarma.

    • Jiří Baloun, MojePekárna.cz reaguje:  07. 09. 2015 (17:04)

      Komentář jsem přesunul z pekárny Unold Skala sem k pekárně Sana SmartBreadMaker...

  • jaro: 05. 07. 2015 (01:41)

    Dobry vecer. Ta suma 4860 kc je cena za pekaren s antikorovou alebo len s teflonovou formou na pecenie.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekárna.cz reaguje:  06. 07. 2015 (17:26)

      Dobrý den, cena 4860 Kč je za pekárnu s teflonovou formou a 6915 Kč je za pekárnu s nerezovou formou a hnětači, s jehlovým teploměrem a skleněnými pokličkami.

  • lenka: 01. 07. 2015 (17:35)

    Inak nerozumiem preco su na ceskom vyrobku anglicke popisky
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekárna.cz reaguje:  01. 07. 2015 (19:44)

      Dobrý den, patrně proto, že pekárna se prodává i na jiných trzích. Jinak menu je obrázkové, není tedy třeba ovládat angličtinu.

  • lenka: 01. 07. 2015 (17:33)

    Poprosim Vas, aky je rozdiel medzi modelom basic a standart {exclusive - viem antikorova vanicka}
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekárna.cz reaguje:  01. 07. 2015 (19:43)

      Dobrý den, model Basic (teflon) je pekárna s teflonovou formou a hnětači, model Standard (nerez) je model s nerezovou formou a hnětači, jehlovým teploměrem a skleněnými pokličkami.

  • lenka: 28. 06. 2015 (16:45)

    Chcem sa spytat ako je to s pozarucnym servisom?
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekárna.cz reaguje:  28. 06. 2015 (20:19)

      Dobrý den, pozáruční servis je na stejném místě jako servis záruční (v ČR). Některé náhradní díly máme sami skladem.

Vložit komentář


* Pole označené hvězdičkou je nutné vyplnit.