MojePekárna.cz - Internetový obchod s domácími pekárnami

Provoňte Váš domov čestvě upečeným chlebem


MojePekarna.cz » Domácí pekárny chleba » Morphy Richards 48319

Domácí pekárna Morphy Richards 48319

Stručný popis pekárny Morphy Richards 48319:

Výborná a spolehlivá domácí pekárna na častější pečení. 17 uložených programů plus dva vlastní programy (nastavitelné), 5 stupňů volby propečení kůrky, 3 stupně velikosti chleba, sklopný hnětač, automatické přidávání surovin, nerezový povrch, odložený start, dotykový displej. Příslušenství: hnětač, odměrky, český návod s recepty.

Produktová sekce: Domácí pekárny Morphy Richards

Nákupní informace:

cena: 3 690 Kč s DPH

U vás doma: v pondělí
(zboží je skladem)

Doprava zdarma

Na tuto pekárnu máte od nás garanci spolehlivosti - pokud se pekárna do 45 dnů od zakoupení porouchá, obdržíte od nás automaticky novou. Více o garanci spolehlivosti

Plusy a mínusy pekárny Morphy Richards 48319:

  • sklopný hnětač (po hnětení se sklopí a nezůstává tolik "zapečený" v těstu - jde lépe vyndat)
  • jednoduchá obsluha
  • 19 programů
  • automatický přidavač ingrediencí (semínek, rozinek apod.)
  • výborná pekárna na pečení bezlepkového chleba
  • 2 vlastní (nastavitelné) programy
  • vyšší cena

Pekárna Morphy Richards 48319 je výborná a spolehlivá pekárna na malé až střední chleby. Potěší zejména bohatou výbavou a velmi snadnou obsluhou (zatím nejjednodušší ovládání, se kterým jsem se setkal). Domácí pekárnu Morphy Richards 48319 ocení zkušení pekaři, kteří budou hodně péct a také celiaci - v pekárně totiž lze připravit více druhů bezlepkového pečiva

Podobné pekárny:

Unold 68415

2 699 Kč s DPH

Morphy Richards 48321

2 990 Kč s DPH

Domo B3990

2 999 Kč s DPH

Morphy Richards 48319 Morphy Richards Premium Bredmaker Morphy Richards 48319 detail displeje Morphy Richards 48319 pohled z boku Morphy Richards 48319 pohled z boku Morphy Richards 48319 pečící forma

Parametry pekárny:

ParametrPopis
Velikost chleba450 - 1000 g
Hnětací háky1 hnětač (sklopný)
Počet programů19 programů
Programyzákladní, celozrnný, sladký, sendvič, francouzský, těsto, džem, chlebové směsi, speciální chléb, bezlepkový, rychlé pečení 1, rychlé pečení 2, extra pečení, pizza, rychlý, domácí I, domácí II, koláč, moučník
Odložený startano (časovač 12 hodin)
Příkon600 W
Barvanerezová ocel
Rozměry33 x 38 x 29 cm (vxšxh)
Hmotnost5,2 kg
Záruka24 měsíců

Komentáře, dotazy a názory uživatelů k domácí pekárně Morphy Richards 48319:

Vložit nový komentář

  • Katka: 21. 02. 2012 (19:03)

    Dobrý den, ráda bych koupila domácí pekárnu jako dárek prarodičům. Líbí se mi Morphy Richardds 48319. Prosím o váš názor, zda se tato pekárna hodí pro starší lidi, a zda se v ní dají péct i bagetky. Děkuji za odpověď. Katka
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  21. 02. 2012 (22:49)

      Dobrý den, pokud jim nevadí dotykový displej, tak bych ji vřele doporučil, ovládání mi přijde nejjednodušší. Bagetky se v ní péct nedají, šly by pouze zadělat.

  • Radek: 20. 02. 2012 (01:43)

    Mě by naopak nenapadlo teflonovou pánev do myčky nedávat :-) A nevím proč by jí měla myčka ublížit - viz například zde: http://www.novakuchyne.cz/2007/09/10/teflon-pouziti-v-kuchyni-a-jak-osetrovat-teflonove-povrchy/ Ale jinak musím ocenit Váš přístup a velmi rychlé odpovědi na všetečné otázky na Vašem webu! Člověk zde najde plno zajímavých informací.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  20. 02. 2012 (07:20)

      Dobrý den, aha, v tom tam tedy raději formu nedávejte. Není ani nijak zašpiněná, stačí ji opláchnout vlažnou vodou a utřít jemným hadříkem.

  • Monika: 19. 02. 2012 (14:05)

    ...a ještě bych se ráda zeptala,jestli příslušenství pekárny lze mýt v myčce-není problém s odíráním nerezu?
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  19. 02. 2012 (19:59)

      Mýt v myčce pečící formu ani hnětač nedoporučuji, ani by mě to nenapadlo, teflonovou pánev do myčky asi také nikdo nestrká...

  • Monika: 19. 02. 2012 (11:26)

    Dobrý den,líbí se mi pekárna Morphy Richards 48319,jen by mě zajímalo,jak je to s tím sklopným hákem-někde na recenzích jsem četla,že se i tak zapíká,a že ho musejí dolovat kleštěma...jak to tedy je,resp.,jaký je postup,aby se hák nezapekl. Dále se chci zeptat,jaká je hlasitost pekárny,a jestli má síťový vypínač-jestli se musí vypnout vytažením ze zásuvky. A také,jestli pekárna udržuje teplotu upečeného chleba. Vybíráme svou první pekárnu,jde nám hlavně o kvalitu. Uvítám každou radu a tip,na co se zaměřit. Díky.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  19. 02. 2012 (19:58)

      Dobrý den, hák se většinou také zapeče, jde ale snadněji vyndat než u nesklopného a neudělá tak velkou díru v chlebu. Hlasitost je asi stejná jako u ostatních pekáren - lepší údaj Vám neřeknu, protože nikdo nedělal žádně meření hluku (je to celkem logické, pekárna není nijak hlasitý stroj). Síťový vypínač nemá, vypíná se vytažením ze sítě. Pokud po skončení programu pekárnu nevypnete, tak automaticky udržuje teplotu po dobu 60 minut (ukončit to lze vypojením pekárny).

  • Kroutil Roman: 03. 02. 2012 (15:42)

    Ještě jednou, co říkáte na Unold 68615 skala? Nebo ten MP48319 nebo Panasonic?díky
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  03. 02. 2012 (18:15)

      Dobrý den, Unold Skala a Morphy Richards 48319 jsou prakticky stejné, odlišnosti jsou jen minimální a hlavně v designu. Obě patří mezi nejlepší pekárny na trhu.

  • Kroutil Roman: 03. 02. 2012 (12:02)

    Dobrý den,vybíráme s ženou pekárnu a nemůžem se rozhodnout.Máme vybrány buď Morphy Richards 48319 nebo Panasonic SD-ZB2502BXE pro chleba. Jsme doma tři, chleba chceme péct hlavně z mouky a ne ze směsí. Převážně žitný a špaldový chléb.(panasonic má přímo program na špaldu atd.) Sklopný hnětač není až tak důležitý, stačí jeden.., hlavně aby měla dávkovač. Máte někdo zkušenost s Panasonikem? Nebo nám poradíte nějakou jinou? díky
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  03. 02. 2012 (13:24)

      Dobrý den, osobní zkušenost s Panasonicem nemám. Pekárnu Morphy Richards však mohu doporučit, sami ji s manželkou používáme, rodiče také. Dávkovač funguje bez problémů, obecně však nebývá často u pekáren používán...

  • Helena Bosáčková: 08. 01. 2012 (01:33)

    Dobrý den, jsme dvoučlená rodina. Uvažovala jsem o UNOLD 68511 Domo 395. Jedná se mě o to, že bych chtěla péct, kváskový chleb, žitný. Cenu nechci řešit, chci spolehlivost, jednoduchost v obsluze. Dělá se nějaká dom. pekárna s nerezovou formou? Kterou byste vy mě doporučil kromě výše uvedených? Budu ráda za kjakoukoliv radu. Děkuji Helena
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  08. 01. 2012 (11:43)

      Dobrý den, pokud byste chtěla větší chleba, doporučuji vybrat mezi dvouhákovými: Unold 68511 nebo Domo 3990, liší se spíše v drobnostech a designu, ale celkově jsou na tom velmi podobně (programy, ovládání, spolehlivost). Stačí-li Vám chléb menší (střední - do kila), mohu doporučit tuto pekárnu, tedy Morphy Richards 48319.

  • Monika T.: 13. 12. 2011 (14:53)

    Dobry den, dakujem Vam za odpoved a poprosila by som Vas este o jednu. Kupila som si 500 g zmesi na pecenie znacky Kuchenmeister a potrebujem vediet, ci mozno v pekarni piect presne podla tohto navodu alebo nie je spolahlivy. Mate tieto recepty vyskusane? Vopred dakujem.
    Reagovat

  • Monika T.: 09. 12. 2011 (17:19)

    Dobry den, potrebujem pekaren, ktora upecie chlieb tazsi ako 1000 g, ma program aj pre celiatikov a ma sklopny hnetac/hnetace / . Existuje vobec taka? Este som taku nenasla. Vopred dakujem.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  09. 12. 2011 (17:42)

      Dobrý den, velká pekárna se dvěma sklopnými háky neexistuje - dvouhákové pekárny hnětou oběma směry, není tedy u nich možné použít sklopný hnětač (tedy možné by to zřejmě bylo, ne však současným způsobem).

  • Barbora K.: 06. 12. 2011 (11:55)

    Dobrý den, uvažuji o zakoupení pekárny, ale potřebovala bych poradit s typem. Program na marmelády není nutností, pokud by tam šly připravovat i knedle tak by to bylo skvělé. Jednalo by se o nějaký větší objem nad 1000g. Bezlepkové pečení vítané. A ráda bych aby tam byl boční podavač přísad (k přídání přisad v průběhu... ) a průhled. Pokud možno alespoň návod v českém jazyce.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  06. 12. 2011 (12:49)

      Dobrý den, na hmotnosti větší než 1 kg doporučuji dvouhákové pekárny a z nich Uold 68511. Vzhledem k nastavitelnému programu je na bezlepkové pečení velmi vhodná, průhled má a návod v českém jazyce také. Automatický podavač semínek nemá, ten má jen Morphy Richards 48319 a Unold Skala, osobně jej napovažuji za tolik podstatný, někdo jiný však na to může mít jiný pohled.

  • Michal: 28. 11. 2011 (00:24)

    Dobrý den, Uvažuji o koupi této domácí pekárny a mám dva dotazy: 1) Vzhledem k nedostatku prostoru v kuchyni bychom pekárnu museli umístit v komůrce kde se v zimě netopí. V návodech se však uvádí, že by teplota místnosti kde je pekárna umístěna neměla být pod 20 st celsia, kvůli tomu, aby teplota ingrediencí neklesla pod teplotu optimální pro kynutí. Na druhou stranu z návodů jsem vydedukoval, že pekárny při kynutí mírně topí. Jak to tedy je, vadí pokud by teplota v místnosti kde pekárna je byla cca 15-18 stupňů? A pokud ano, vyřešilo by se to tím, že bychom nepoužívali odložený start a vždy bychom natočili vodu příslušené teploty? Případně bylo by řešením zvolit v tomto případě jinou pekárnu? 2) Jaký je rozdíl mezi pekárnami Morphys Richars - pouze barva, veliost a dávkovač ingrediencí? Předem děkuji za informace.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  28. 11. 2011 (12:21)

      Dobrý den, pokud je tam teplota 15-18 stupňů, tak to nevadí. Nejde ani tak o teplotu pekárny nebo jejího okolí, ale spíše o teplotu surovin, které tam budete dávat. Ovšem při odloženém startu (např. přes noc) by to vliv mít mohlo, teploty by však musely být nižší, přes 15 stupňů je v pořádku. Jsou i pekárny, které mají předehřev, v tomto přpadě však není třeba. Mezi mezi pekárnami Morphy Richards je tento: 48321 (bílá) má povrch plastový, nemá sklopný hnětač, nemá podavač surovin a chybí jí dva programy, typ 48319 je z nerezu a má vše ostatní.

    • Michal reaguje:  29. 11. 2011 (10:17)

      Děkuji za informace. Mělo by v mé situaci smysl uvažovat o pekárně s předehříváním? a pokud ano jakou byste doporučoval? Nebo je odložený start k ničemu a je lepší si to upéci večer (někdo mi říkal že se suroviny čekající v přístroji na odložený start zhrudovatí a chleba pak není dobrý). Děkuji.

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  29. 11. 2011 (11:12)

      Dobrý den, v tomto případě není třeba o pekárně s předehřevem uvyžovat. Osobně odložený start nepoužívám. Nebál bych se ho ani tak kvůli teplotám, ale kvůli možnému "zkažení" surovin, případně i kvůli tomu, že by kvanice mohly začít kynout.

  • Pavla: 06. 09. 2011 (17:23)

    Dobrý den, s pekárnou Morphy Richards jsem opravdu spokojená (co do pečení). Zklamali mě ale dvě věci.Víčko u podavače přišlo velmi brzy o jednu nožičku, která se bez jakéhokoliv násilí ulomila. Víc mě ale zklamala forma, která se po měsíci začala loupat. Bez poroblému jsem ji u Vás vyměnila přes servis ve Svitavách, ale ta nová se začala loupat také (a stále pokračuje). Ve Svitavách mi přiznali, že to je současný problém této pekárny, ale že nevědí, jestli to budou i nadále reklamovat. Nevím tedy, jestli se o to mám pokoušet, přestože mám pakárnu teprve asi půl roku(tedy v záruce). Velmi mě to mrzí a kazí dobrý pocit z pečení.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  06. 09. 2011 (17:34)

      Dobrý den, o problému s loupáním formy slyším prvně. Pekáren jsme za rok, kdy přišly na trh, prodali již dost a jediná reklamace loupané formy byla Vaše. Sami máme s manželkou pekárnu této značky, naši rodiče mají přesně tuto, pečou obden a formu máme všichni v pořádku (pekárnu mají téměř rok, my také). Pokud se Vám loupe teflon i u nové formy, můžete ji reklamovat znovu. Pakliže Vám ji ve Svitavách neuznají, pošleme Vám novou zdarma, náhradní formy na skladě máme. Rozhodně si nenechte kazit dobrý pocit z pečení.

    • Marián reaguje:  27. 11. 2011 (07:29)

      To víčko od podavače by ma zaujímalo tiež... E-mail na Tauer-elektro bol k ničomu, dodnes neodpovedali. Dá sa zohnať podávač niekde inde?

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  27. 11. 2011 (11:48)

      Dobrý den, díly se dají sehnat jen u dovozce, kterým je firma Tauer Elektro. Pokud Vám nefunguje email, zkuste raději zavolat, reklamace a servis vyřizuje paní L. Tauerová.

  • Marie: 25. 11. 2011 (10:42)

    Dobrý den pane Baloune. Chci Vám moc poděkovat, jak ochotně jste mi vyšel vstříc. Jsem nadšená, jak rychle jste reagoval na moji stížnost a okamžitě jste se snažil o nápravu. Tak seriozního obchodníka, jako jste Vy, už jsem nepotkala ani nepamatuju, zase jste mi vrátil víru, že dobří lidé ještě jsou mezi námi :-) Ještě jednou Vám moc děkuji a přeji hodně štěstí. Marie Komárková
    Reagovat

  • Marie: 24. 11. 2011 (21:47)

    Dobrý večer. Právě jsem si od PPL převzala novou pekárnu Morphy Richards 48319 zakoupenou u vás. Přečetla jsem návod, nádobu vymyla, namastila olejem a chtěla jsem ji vypálit. Nastavit program 13 je snadné, ale nejde mi to potvrdit, aby se program spustil. Tlačítko se zelenou fajfkou jsem zkoušela podržet zlehka déle, i trochu přitlačit prst, i jsem zkoušela poklepat, ale stále nereaguje. Můžete mi prosím poradit? Děkuji.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  24. 11. 2011 (22:12)

      Dobrý den, tlačítko je třeba držet déle, nemusíte ani nijak tlačit, ale musí to být několik vteřin. Tlačítko má pojistku proti nechtěnému stisku.

  • Anna: 20. 11. 2011 (20:57)

    Dobrý den, chtěla jsem poprosit o radu s výběrem pekárny. Rozhoduji se mezi Unold 68615 /mrzí mě, že nemá sklopný hák/ dále Morphy Richards 48319 a Electrolux EBM 8000. Ocenila bych multifunkčnost a kvalitu. Děkuji.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  20. 11. 2011 (22:44)

      Dobrý den, těžko se takto radí, každému vyhovuje něco jiného. Já osobně nepovažuji sklopný hnětač za tak důležitou věc. Uvařované pekárny Unold a Morphy Richards mi připadají "multifunkčnější" než Electrolux. Moprhy Richards má snadnější ovládání, Unold má zase zabudovanou váhu, což není špatná věc. Unold slibuje delší životnost motoru - má místo řemenu řetěz. Na druhou stranu je Unold Skala novinka, což může někoho odradit, protože není dostatečně odzkoušená jako Morphy Richards...

  • Marie: 20. 10. 2011 (10:50)

    Dobrý den, který program lze použít na pečení těsta bez hnětení? Jde pouze o pečení. děkuji
    Reagovat

  • Dagmar: 10. 09. 2011 (09:21)

    Dobrý den, ještě k žitnému těstu. Děkuji za odpověď. Co se týká menšího množství, stačí tedy tato pekárna na půl kila pouze žitné mouky? Líbí se nám totiž u této pekárny sklopné háky.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  11. 09. 2011 (22:36)

      Dobrý den, no, to už by bylo hraniční, na takovéto množství žitné mouky by asi byla vhodnější dvouháková pekárna.

  • renata: 08. 09. 2011 (18:56)

    Dobrý večer, omylem jsem vyhodila hnětací hák z pekárny Morphy Richards 48319,můžete mi prosím poradit,kde seženu nový?Na vašem shopu ho nemáte....Mos děkuji R.
    Reagovat

  • Kurfiřtová: 25. 08. 2011 (13:10)

    Dobrý den, pekárnu máme v provozu zhruba týden (nová), upečené celkem 4 chleby. Při posledních dvou pečeních se stala následující věc: forma s chlebem se zhruba ve třičtvrtině programu sama vysadí, jako kdyby byl konec, peče se dál, ale konec programu (vždy č.1)není ohlášen trojím zapípáním. Když se to stalo naposled, formu s chlebem jsem rychle zasadila zpět, aby se chléb nepřipálil z jedné strany, ale konec stejně ohlášen nebyl a časomíra začala počítat minuty od nuly dál. Poraďte, co bychom měli udělat. máme pekárnu MR48319. Děkuji.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  25. 08. 2011 (13:39)

      Dobrý den, pokud se to stane až po posledním hnětení, tak by to vadit nemělo. Chléb by se nepřipekl. Každopádně se na to přeptám.

    • Servis reaguje:  25. 08. 2011 (13:58)

      K pootočení pečící nádoby dochází na konci hnětení, kdy stroj provede zpětný pohyb ke sklopení háku. Nejedná se o závadu. Na konci pečení pekárna vydá zvukový signál a automaticky začne odpočítávat čas programu udržování teploty.Ten lze kdykoli zastavit stisknutím tlačítka pauza.

  • Dagmar: 21. 08. 2011 (07:21)

    Dobrý den, sháním pekárnu na pečení žitného chleba. Je tato pekárna přizpůsobena i na pečení tak tuhého těsta? Děkuji za odpověď.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  21. 08. 2011 (13:19)

      Dobrý den, záleží, kolik těsta bude. Na malé množství stačí, na velké doporučuji dvouhákovou pekárnu, např. Unold 68511.

  • Veronika: 20. 07. 2011 (12:13)

    Dobrý den,ráda bych koupila pekárnu,která dobře peče bezlepkový chleba a kde by se daly upécz i bagetky,také bezlepkové.Můžete mi nějakou doporučit?Děkuji,Veronika.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  20. 07. 2011 (16:57)

      Dobrý den, bagetky nelze dobře upéct v žádné pekárně. Jsou sice takové, které mají formau na bagetky, upečete tam však vždy max. 4 a navíc je stejně musíte tvarovat ručně. Na bagetky je nejlepší klasická trouba. Na bezlepkové pečivo bych doporučil Morphy Richards 48319/321, případně pokud byste chtěla dvouhákovou, tak Unold 68511.

  • Marián: 08. 07. 2011 (14:15)

    Dobrý deň, ulomila sa mi plastová "pacička" na plastovom kryte podávača ingdrediencií. Dá sa zakúpiť ako samostatné príslušenstvo? Predpokladám celý podávač. Ďakujem
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  08. 07. 2011 (16:28)

      Dobrý den, ano, dá se koupit samostatně podavač. Nevím, kolik stojí, zkuste napsat na tento email: rlukes@tauerelektro.cz

  • Monika: 15. 05. 2011 (22:23)

    Dobrý večer, zakoupila jsem si tuto pekárnu, jsem vcelku spokojená, ale mám dotaz - stále mi chleba i ostatní pečivo zůstává nahoře hrozně málo upečené - je to bílé, téměř jakoby to jen ztuhlo a neupeklo se....peču hlavně bezlepkové věci pro syna, většinou chleba na program č. 1 (na bezlepkový mi to vevnitř zůstávalo syrové) a sladké buchty většinou na rychlý program č. 11. Má to tak být nebo dělám něco špatně a nebo je to chyba pekárny? Předem děkuji za odpověď.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  16. 05. 2011 (08:39)

      Dobrý den, poptám se v servisu. Přijde, že by to tak být nemělo, že by mouka měla takový vliv na průběh pečení, se mi nezdá.

  • Šárka: 17. 04. 2011 (14:20)

    Dorý den,měla bych zájem o pekárnu Morphy Richards 48319 a jelikož jsem ještě nikdy neměla pekárnu,chtěla bych se zeptat,zda je v ní možno péct chléb z celozrnné mouky,z žitné mouky a jestli pekárna připraví těsto třeba na kynuté knedlíky nebo těsto na kynuté koláče.Děkuji za odpověď.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  18. 04. 2011 (09:06)

      Dobrý den, všechno popsané v této pekárně upéct lze, je však třeba počítat s tím, že jen v menším množství - pekárna má jen jeden hnětač. Z více než 500 g takovéto mouky by to pekárna dlouhodobě zvládala stěží. Pak by byla vhodná Eta Vital, která má dva hnětače. Při používání pekárny jen na hnětění (knedlíky atd.) jsou lepší pekárny se dvěma háky, protože v nich lze uhnětat více.

    • jyrka unold reaguje:  03. 05. 2011 (13:33)

      Mám největší pekárnu UNOLD se dvěma háky na největší chleba na trhu - až 1700g . Tato pekárna má možnost připravit i dva malé chleby o stejné váze jako ten jeden díky dvou formám . Jeden na sladko a druhý na slano - no třeba . Je to německá výroba a nemám problém. A nemusím tak často dělat chleba,protože z této velké formy mi chléb vydrží tři až čtyři dny.Dělám výhradně z celého zrna - špalda. Mám svůj mlýnek,kde zrno umelu najemno . Naleji vodu do formy a kostičku droždí + plus pár ingrediencí a už jenom zapnu. Ty dva háky vezmou kilo čerstvě namleté mouky jako prt.Už bych jinou ,prozatím,nechtěl.

  • pavol: 20. 04. 2011 (18:37)

    dobrý deň,chceli by sme si kúpiť pekárničku,mohli by ste nám neakú odporúčiť?Chceli by sme s automatickým podávačom,2 sklopné háky.dakujem
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  20. 04. 2011 (23:33)

      Dobrý den, pekárna s automatickým podavačem surovin a zároveň dvěma háky neexistuje. Je třeba zvolit nějaký kompromis. Pokud budete opravdu péct velké množství chleba (kilo a více), doporučil bych nějakou pekárnu se dvěma hnětači.

  • Martina: 18. 04. 2011 (10:52)

    Dobrý den, zvažuji koupi této pekárny a zajímala by mě její hlučnost. Dříve jsem měla značku Panasonic, která je velmi tichá. Děkuji.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  18. 04. 2011 (11:03)

      Dobrý den, těžko porovnávat, přijde mi, že všechny pekárny jsou skoro stejně hlučné. V Panasonicu jsem nepekl, nemohu tedy tento dotaz dobře zodpovědět...

  • Šárka: 17. 04. 2011 (22:13)

    Ještě bych se chtěla zeptat,jestli se musí péct pouze ze směsí již hotových,které se koupí, nebo jestli si je můžu zhotovit sama.Dále mi není jasné,jakým způsobem těsto vykyne,pokud si můžu udělat směs sama,když kvásek umí pouze pekárna Eta Duplical Vital.Děkuji za odpověď.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  18. 04. 2011 (09:10)

      Dobrý den, v pekárně lze samozřejmě péct z hotových i z doma připravených směsí a surovin. V pekárně lze péct i kváskový chleba z vlastního kvásku. Pouze připravit kvásek pekárna neumí - to zvládá pouze ETa Vital, má speciální program kvašení, na který udržuje dlouhodobě nízkou teplotu, která je na přípravu kvásku potřebná.

  • Jana: 07. 04. 2011 (12:33)

    Děkuji Vám za rychlou odpověď. Stačí když si zmačnu knoflík napravo-boční na rozsvícení a hned je vše rozházené. Nebo jen omylem hřbetem ruky se přiblížím k displeji. Děkuji za odpověď.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  07. 04. 2011 (22:12)

      Dobrý den, pokud se nepletu, na rozsvícení se mačká ten horní knoflík. Jestliže displej reaguje na dotyk, tak to samozřejmě vada není, to je dobře, že reaguje, horší by bylo, kdyby nereagoval :) Vada by také byla, pokud by se po zmáčknutí (dotknutí se) aktivovalo jiné tlačítko, než na které jste máčkla (dotkla se). Nezkoušel jsem, co se děje, pokud bych se dotknul více tlačítek najednou, raději to ale za chodu zkoušet nebudu...

  • Jana: 07. 04. 2011 (11:10)

    Dobrý den, mám tuto pekárnu a souhlasím s Vámi, že je oprvdu skvělá. A to mohu mluvit z praxe, je to moje třetí pekárna. Ale: měla jsem ze začátku s ní veliké problémy co se týče digitálního displeje. Ještě nyní stačí jen se jemně dotkout a je to celé "rozházené", ne snad doslova, ale prostě musím ji znovu uvést tlačítkem do prac.polohy. Je to vada????A pak ten manuál v češtině je opravdu špatný. Již jsem hledala na Googlu, ale bohužel nikde žádný není. Můžete mi pomoci??? A ještě maličkost, jste opravdu super prodejce, dáte rady a to všude na netu není. Děkuji.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  07. 04. 2011 (11:17)

      Dobrý den, návod nikde lepší není, musíme se spokojit s tím, který je, můžete případně použít anglickou verzi, přijde mi lepší, je hned na začátku návodu. Není to zas tak špatné, aby se informace z něho nedaly vyčíst. Tomu dotazu s tlačítky moc nerozumím, nevím přesně, na které tlačítko(a) mačkáte a co se pak děje, prosím případně o rozepsání. Já na tlačítka v průběhu pečení vůbec nemačkám...

  • Hana: 25. 03. 2011 (07:23)

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak je to "s pamětí pekárny" při případném vypnutí elektřiny během pečení. V žádné popisu jsem tuto informaci nenašla. Děkuji za odpověď
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  25. 03. 2011 (10:02)

      Dobrý den, pekárna tuto funkci při výpadku proudu má, záleží však, kdy k výpadku došlo. Pokud ještě nenastalo kynutí, bude pekárna po výpadku pokračovat v programu, pokud však již došlo na kynutí, program se neobnoví.

  • Roman: 20. 03. 2011 (21:16)

    Dobrý den, můžete mi prosím poradit nejvhodnější pekárnu na kváskový chléb s vlastním programem a volením délky jednotl. kynutí. Velikost formy střední až větší. Děkuji
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  21. 03. 2011 (09:12)

      Dobrý den, nejvhodnější pekárna na kváskový chléb je pekárna Eta Vital, ta umí kvásek i připravit.

  • Pavla: 17. 03. 2011 (21:37)

    S pekárnou Morphy Richards jsem spokojená, ale po měsíčním používání se zatím na jednom místě uvnitř odloupl teflonový povrch.Nyní mám obavu, že to bude pokračovat a že to postupně znehodnotí celou nádobu. Také si nejsem jistá, jestli to neovlivňuje výsledky pečení a zda to není závedné z hlediska zdravotního. Ráda bych věděla, jestli by nebylo lepší požádat o reklamaci. Podotýkám, že na nádobu nebyl použit žádný tvrdý předmět a že plně respektuji návod. Děkuji za odpověď.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  17. 03. 2011 (23:12)

      Dobrý den, ano, pošlu Vám novou pečící formu, domluvíme se přes email. Děkuji.

  • Mileva Pešanová: 09. 03. 2011 (15:15)

    Dobrý den, pekárnu Morphy Richards máme již dva týdny a zatím jsem spokojená, chleba jsem pekla již několikrát a nepovedl se jen jednou, ale to bylo zřejmě vinou špatného droždí. Protože peču také kváskový chléb, který déle kyne, zkoušela jsem si nastavit domácí programy, ale podle popisu v českém návodu na str. 95 mi to není zcela jasné. Již čísla programů jsou uvedena špatně (18 a 19 namísto 16 a 17), což ale není jediná chyba v návodu, pominu-li češtinu. V popisu programů také postrádám časové údaje o jednotlivých fázích cyklu každého programu, je tam zmíněn pouze celkový čas. Pokud je to někde uvedeno, prosím o informaci kde. Děkuji.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  09. 03. 2011 (15:41)

      Dobrý den, souhlasím, že návod není zcela povedený, viděl jsem ale ještě horší návody. Časové tabulky jednotlivých programů jsou na straně 4 (druhý list návodu). Domácí (nastavitelné) programy lze uzpůsobit takto (zkoušel jsem to na naší pekárně): první hnětení lze nastavit od 6 do 20 minut; první kynutí lze nastavit od 5 do 22 minut; druhé hnětení od 20 minut do 1 hodiny; druhé kynutí od 5 minut do 2 hodin; třetí kynutí od 0 do 2 hodin a pečení od 0 do 1 hodiny a 20 minut. Nastavování probíhá vždy po minutách.

  • Monika Bídová: 08. 03. 2011 (06:29)

    Dobrý den, moc se mi tato pekárna líbí - synovi zjistili celiakii, takže vybírám nějakouo kvalitní pekárnu na přípravu bezlepkového pečiva všeho druhu. Jen bych se zeptala jak je to s případným servisem této pekárny (kolik a kde má u nás servisních středisek) a dostupnosti ND? Myslím, že v nabídce máte náhradní nádobu, ale nevidím tam například náhradní hák.... Předem děkuji za odpověď.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  08. 03. 2011 (10:03)

      Dobrý den, servis je jen jeden (ve Svitavách), jsme s ním ale velmi spokojeni, při případné reklamaci proplácíme poštovné za zaslání do servisu. Všechny náhradní díly má servis, my máme jen takové ty běžné, tj. pečící formy a hnětače. Hnětač je stejný jako pro pekárnu Morphy Richards 48268, musím to tam někam poznamenat, děkuji za upozornění. Výběr této pekárny pro bezlepkové pečení chválím.

  • Ilona: 24. 02. 2011 (12:25)

    Dobrý den.Potřebuji pekárnu na bezlepkové pečení a rozhoduje se mezi Morphy Richards 48319 a Panasonic 257 WXE.Jelikož jsem odkázána na bezlepkovou dietu tak používat jí budu hodně.Děkuji
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  24. 02. 2011 (12:42)

      Dobrý den, já bych Vám doporučil Morphy Richards. Zejména na bezlepkový chléb mi přijde vhodnější, protože má nejen samostatný program na bezlepkový chléb, ale i dva nastavitelné programy, které je možné pro tento účel také využít (lze tak péct i jiné druhy bezlepkového pečiva), pekárna Morphy Richards se také mnohem lépe ovládá. Panasonic je zase o malý fous kvalitnější (pekárny Panasonic jsou podle mě nejkvalitnější pekárny na trhu, o fous předčí i Morphy Richards a Domo).

  • renata: 23. 02. 2011 (18:22)

    Dobrý den, i já musím reagovat(podobně jako Hanka)na zapečený hnětací hák.Ač je uvedeno,že je sklopný,tak moje zkušenost je taková,že je zapečený celý v chlebu a v žádném případě není sklopený.Jeho vyndání je složité a po vyjmutí vně chlebu zůstává dost velký otvor,který při krájení zapříčiní rozpadání krajíců.Opravdu nechápu,jak můžete vyndávat hák rukou...nemám ho ani za co chytit!Vždy musím použít šroubovák,která vsunu do otvoru..Jinak jsem s pekárnou spokojená.Děkuji
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  23. 02. 2011 (18:44)

      Dobrý den, jak jsem již psal níže, souhlasím s Vámi, že hnětač je v chlebu zapečen. Porovnám-li rozdíl mezi nesklopným a sklopným hnětačem (naši rodiče mají přesně tuto pekárnu, my s manželkou máme bez sklopného hnětače), tak vyndání sklopného hnětače je o poznání jednodušší a snadnější než nesklopného. Jak hnětač vyndavají naši rodiče nevím, manželka ten náš opravdu vytahuje rukou. Moje rada pro vyndavání hnětačů je nechat chléb chvíli zchladnout (např. pod utěrkou) a chytit vlhkost, pak lze hnětač vyndat mnohem snadněji. Škoda, že k těmto pekárnám nejsou přibalovány takové speciální háčky na vyndavání hnětačů jako mají např. pekárny Unold nebo Domo. Vždy však bude v chlebu díra (po hnětači i po hřídélce, na které hnětač drží, ta sklopná není), jinak to ani není možné. Pokud někdo vymyslí pekárnu, z níž chleba nebude mít zespodu díru, tak ji rád budu prodávat. Zatím ji však nevymysleli ani Japonci... :)

  • Jitka : 23. 02. 2011 (16:34)

    Dobrý den. Nejdříve bych chtěla poděkovat.Pekárna přišla hned druhý den po objednání,takže naprostá spokojenost.Dnes jsem upekla domácí chleba a pudinkovou bábovku,vše se povedlo k mé velké radosti.Pekárnu mohu vřele doporučit je tichá,má jednoduché ovládání,poradí si s hustším těstem,výborně se udržuje, zatím nemám co bych vytkla.
    Reagovat

  • Roman: 15. 02. 2011 (13:22)

    Dobrý den.Sháním domácí pekárnu na bezlepkové pečení.Dočetl jsem se,že né všechny to umí.Váhám mezi Unold 68415,68511 a Morphy Richards 48319.Péct se bude hodně a proto upřednostním před cenou pekárny její kvalitu a spolehlivost.Děkuji
    Reagovat

    • Jiří Baloun, mojepekarna.cz reaguje:  15. 02. 2011 (15:15)

      Dobrý den, v tomto případě bych Vám doporučil pekárnu Morphy Richards 48319. Má bezlepkový program a další dva nastavitelné, což je na bezlepkové pečení ideální.

  • Michal Konvalina: 29. 01. 2011 (19:22)

    Dobrý den, prosím o info ohledně horkovzdušných pekáren. Co na to říkáte, je to posun k lepšímu? Má horkovzduch tato hvězdná pekárna? Předem děkuji za odpověď.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  05. 02. 2011 (20:57)

      Dobrý den, s horkovzdušnou pekárnou jsem se ještě nesetkal. Zda je to krok k lepšímu nevím, chleba se vždy pekl v rozehřáté troubě, kterou domácí pekárny simulují. Přijde mi to spíše jako krok stranou :)

  • Markéta: 25. 01. 2011 (13:18)

    Dobrý den, chtěla sem se zeptat zda se v této pekárně dá připravovat k nekynuté těsto. Děkuji
    Reagovat

  • pavla: 17. 01. 2011 (21:59)

    Dobrý den,je nějaký podstatný rozdíl mezi jednou či dvěmi hnětacími metlami?Slyšela jsem, že dvoumetlové hnětení je kvalitnější anevím, zda je to pravda. Lze pekárnu M.R. 48319 mít zapasovanou v prostoru s výškou 45cm, nebude se v chodu přehřívat? Děkuji za odpověď.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  18. 01. 2011 (09:53)

      Dobrý den, dvě metly jsou dobré na velkou formu, kde by jedna "nestíhala", na běžné velikosti je jedna metla dostačující. Kvalita hnětení je stejná. Měřil jsem výšku pekárny a do prostoru s výškou 45cm se vejde, ovšem nepůjde otvírat, musela by se vždy vysunout, což je nepohodlné...

Vložit komentář

* Pole označené hvězdičkou je nutné vyplnit.


Historie zobrazených pekáren:




© Jiří Baloun
MojePekarna.cz 2008 - 2011
Specialisté na domácí pekárny
RSS aktualit | Kontakt

Další odkazy:

Mapa webu, Odkazy na srovnávače cen, Odkazy, www.pekarny.unas.cz, www.mojapekaren.sk

Nejprodávanější pekárny

Přečtěte si

Mohlo by Vás zajímat: