MojePekárna.cz - Internetový obchod s domácími pekárnami

Provoňte Váš domov čestvě upečeným chlebem

Ste zo Slovenska? Kupujte pekárne
v obchode MojaPekaren.sk


MojePekarna.cz » Domácí pekárny chleba » Eta Duplica Vital

Domácí pekárna Eta Duplica Vital Novinka na trhu

Stručný popis pekárny Eta Duplica Vital:

Výborná pekárna na přípravu kváskového chleba, domácích sýrů, jogurtů a zdravých potravin. Na vývoji pekárny se podílel odborník na zdravou výživu, pan Ota Reiss. Program kvašení, snadná příprava kvásku, český displej a menu. 2 hnětače, 2 formy na chléb s nepřilnavým povrchem, 3 stupně opečení kůrky, velký průzor, po výpadku proudu pekárna pokračuje v chodu, obousměrný pohyb hnětačů, časovač, 100cm přívodní šňůra. Příslušenství: 2 malé hnětače, 2 velké hnětače, dávkovací dóza, malá odměrka, pomůcka pro vyjmutí hnětače, návod k obsluze s recepty

Produktová sekce: Domácí pekárny Eta

Nákupní informace:

cena: 3 999 Kč s DPH

U vás doma: pozítří
(zboží je skladem)

Plusy a mínusy pekárny Eta Duplica Vital:

  • spolehlivá pekárna pro zájemce o zdravou výživu
  • vhodná pro přípravu přírodního kvásku a pečení kváskového chleba
  • nastavení teploty uvnitř pekárny (25-90°C)
  • české menu a displej
  • možnost dokoupit kvalitní doplňky od pana Reisse (nerezové pečící formy různých tvarů, nerezové hnětače...)
  • nerezové příslušenství lze zakoupit pouze od pana Reisse
  • vyšší cena nerezového příslušenství (nerezová forma stojí 1390 Kč, nerezové hnětače 290 Kč

Výborná pekárna na přípravu kváskového chleba, domácích sýrů, jogurtů a zdravých potravin. K pekárně je možno dokoupit velké množství kvalitních a užitečných doplňků. Multifunkční pekárnu ocení zejména lidé zajímající se o zdravou výživu a také nároční celiaci (bezlepkáři).

Podobné pekárny:

Unold 68415

2 990 Kč s DPH

Unold 68511

3 190 Kč s DPH

Domo B3975

2 690 Kč s DPH

Eta Vital / Oto Reiss - multifunkční domácí pekárna Eta Vital / Oto Reiss - multifunkční domácí pekárna Eta Vital / Oto Reiss - multifunkční domácí pekárna Eta Vital / Oto Reiss - multifunkční domácí pekárna Eta Vital / Oto Reiss - multifunkční domácí pekárna

Parametry pekárny:

ParametrPopis
Velikost chleba1300–1800 g (vanička: 22 x 12,5 x 15,5 cm)
Hnětací háky2 hnětače
Počet programů13 přednastavených
Programyvital, klasik, celozrnný chléb, toastový chléb, rychlý, sladký, dort, těsto, ultrarychlý, pečení, dezert, kvašení
Odložený startano (časovač 13 hodin)
Příkon815 W
Barvanerez
Rozměry32 x 37 x 26 cm (vxšxh)
Hmotnost7,5 kg
Záruka24 měsíců

Komentáře, dotazy a názory uživatelů k domácí pekárně Eta Duplica Vital:

Vložit nový komentář

  • ivana: 04. 09. 2010 (17:26)

    Dají se zakoupi k této pekárně formičky na bagety, rohlíky?
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  05. 09. 2010 (21:16)

      Dobrý den, oficiálně ne, myslím ale, že u pana Reisse by se sehnat daly, má nějaké nerezové speciální formičky.

  • mirka: 23. 08. 2010 (18:24)

    Jsem seniorka, sama zdravotní důvody mě také nutí také uvažovat o koupi pekárny. Zdravá výžive je u mě na prvním místě, kupovaný chléb nemůžu. Jaká pekárna by byla vhodná a také bych se ráda zůčastnila kurzu. S pozdravem. Miroslava Wiesnerová Tupadly
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  24. 08. 2010 (10:53)

      Dobrý den, pekárna Eta Vital je pro Vás velmi vhodná, jako jediná umí péct pravý kváskový chléb. Do kurzu je možné se přihlásit u pana Reisse (reiss@tiscali.cz).

  • Alena: 15. 08. 2010 (01:17)

    Dobrý den, čtu si tyto diskuse, protože mám zájem o tuto pekárnu a jsem zmatená, o kterou pekárnu mám vlastně zájem....., jak z otázek, tak z odpovědí: podle příspěvku níže (agnes: 25. 05. 2010 (17:20) ) jsem usoudila, že existují dvě pekárny se stejným názvem: pekárna Eta Duplica Vital a pekárna Eta Duplica Vital. (údajně od pana Reisse). Proč pan Reiss nedal nový název pekárny, když je to jeho novinka? Podle dalšího příspěvku níže, (Eva Melounová: 15. 01. 2010 (22:14)) má mít pekárna otočné bílé plastové knoflíky...ale na obrázku pekárny, ať se dívám, jak se dívám, žádné nevidím. O které pekárně vlastně probíhá tato diskuse? děkuji za odpověď. Alena
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  16. 08. 2010 (09:57)

      Dobrý den, původně jsme nabízeli pekárnu Unold 68511, který pan Reiss ručně předělával (v našem obchodě byla tato pekárna nazvána "Multifunkční pekárna Ota Reiss", ta měla právě ony platové knoflíky). S Unoldem však byla špatná domluva, nebyl nakloněn pekárnu podle pana Reisse vyrábět sériově, proto se pan Reiss dohodl s Etou a podílel se na vývoji nové pekárny Eta Duplica Vital, ta je již vyráběna sériově podle Reissových úprav. Doufám, že jsem to vysvětlil srozumitelně.

  • Jana Slepánková: 10. 08. 2010 (15:38)

    Dobrý den, mám pekárnu ETA DUPLICA VITAL (ETA 217490000). Je možné k této pekárně přikoupit nerez nádobu? Jestli ano, tak prosím o kontakt, kde mohu nádobu koupit. Děkuji.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  10. 08. 2010 (22:35)

      Dobrý den, nerezové doplňky lze dokoupit pouze u pana Reisse (reiss@tiscali.cz).

  • Zuzana: 28. 07. 2010 (17:11)

    Dobrý den, vylepšení domácí pekárny ETA DUPLICA VITAL panem Reissem spočívá v nerezových nádobách a nerezových hnětacích hácích nebo ještě v něčem jiném? Tuto pekárnu totiž již vlastním, ale mám ji přímo z prodejny ETA. Lze tedy nerezové komponenty pana Reisse použít bez nějakých dalších úprav pekárny? Děkuji za odpověď.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  28. 07. 2010 (22:55)

      Dobrý den, nerezové nádoby a hnětače jsou pouze možné příslušenství. Vylepšení spočívá již v samotném návrhu. Pan Reiss asistoval již při výrobě, všechny pekárny s označením Eta Duplica Vital jsou tedy stejné.

  • Monika: 25. 07. 2010 (09:57)

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda lze v této pekárně péct i chleba z pekárenského droždí. Sice bych ráda později začala péct chleba se vším všudy, ale bojím se, aby mě nějaká náročnější příprava v začátku hned neodradila. Funguje mimo vylepšení, která bych využila až budu mít s pečením více zkušeností, stejně jako běžné pekárny na trhu tj. nasypu ingredience, navolím odložený start a k snídani mám chleba připraven??? Vím, že už to zde padlo, ale požadavek na nerez nádobu a hnětače do pekárny přidám rovnou k objednávce do poznámky a vy mi zašlete přepočítanou částku za celý komplet? Jak dlouho zhruba trvá dodání včetně nerezových komponentů? Předem děkuji za odpověď.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  25. 07. 2010 (22:15)

      Dobrý den, chléb z droždí v pekárně péct lze. Pekárna funguje jako běžné pekárny, jen toho umí více. Pokud byste měla zájem i o nerezovou nádobu a hnětače, tak je můžete objednat poznámkou k objednávce, posílal by je ale pan Reiss zvlášť, my je na skladě nemáme. Doporučuji pekárnu koupit tak, jak je a nerez vybavení případně koupit až poté (nejsou nutné). Ideální by bylo, kdyby nerez forma i hnětače byly již součástí pekárny, to však zatím bohužel ještě nejde (nemám na to žádné "páky"). Děkuji za pochopení.

  • pani: 24. 07. 2010 (18:01)

    Může se dělat i těsto na nudle,potahová hmota na dorty, marcipán. děkuji
    Reagovat

  • I.K.: 22. 07. 2010 (10:35)

    Dobrý den, líbí se mi pekárna O.Reisse, mám zájem o zdravé pečení v nerezu, jen jsem zmatená z uvedených informací... Na netu lze najít i jiné pekárny s názvem Eta Duplica Vital (bez zmínky jména O.Reiss) za jinou cenu, jedná se o ty samé? Z diskuze jsem pochopila, že je nutné doobejdnat nerez. vybavení. Mohu si rovnou objednat pekárnu O.Reisee s nerez. nádobou a nerez. hnětači (tedy už bez základního vybavení v teflonu, které bych stejně nepoužívala a hned vyhodila, tak proč ho mít, když ho nechci :-) )? Kolik by pak stála pekárna pouze s nerez. vybavením? Má pekárna funkci bezlep. pečení? V diskuzi o ní je, ale ve výčtu programů uvedena není. Děkuji za odpověď. Hezký den.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  22. 07. 2010 (11:09)

      Dobrý den, dle mých informací lze tuto pekárnu objednat jen přímo od Ety, od nás a od pana Reisse. Objednat pekárnu rovnou s nerez nádobou a hnětači bohužel možné není, i když bych to uvítal. Bezlepkové chleby peče, programy se totiž nechají časově nastavovat, dokonce ještě lépe než u jiných pekáren, které mají tzv. vlastní program.

  • Kateřina: 05. 07. 2010 (23:14)

    dobrý den, uvažuji o této pekárně a koupi nerez forem a hnětačů, zajímalo by mě ale, zda se v nerez formách chleba nepřipaluje a je potřeba speciálního postupu, nebo nějakého vymazávání, nebo zda se mohou používat bez připálení nebo přichycení stejným způsobem, jako teflonové.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  06. 07. 2010 (20:31)

      Dobrý den, pekárna peče na nižší teploty, stačí proto normální vymazání (např. trochu sádla či oleje). Jinak nerezová forma a hnětače stojí u pana Reisse 1000 Kč respektive 150 Kč.

    • Jiří Baloun, MojePekarna.cz reaguje:  09. 07. 2010 (22:27)

      Získal jsem odpověď od pana Reisse: "Pekárna má speciální programy na pečení v nerezu. V ostatních pekárnách zatím nerez použít nejde. Proto i vymazávání je zbytečné - tuk by se při hnětení stejně ze stěn setřel. Předělávka teflonové nádoby na nerezovou stojí 1390 Kč a v případě hnětačů 2x290 Kč k tomu. U nereznádoby máte ještě výhodu, že je rozebiratelná a těsnění lze měnit. Spolu s hnětači jsou tedy věčné!"

  • agnes: 25. 05. 2010 (17:20)

    Ani jsem nemusela čekat, než pekárna od Ety Duplica Vital vyjde a už vím jeden podstatný a zásadní problém. Pekárna od Ety bude mít jen teflonové nádoby. Takže tady opravdu platí, že design není tak důležitý a že multifunkční pekárna Oty Reisse, byť není v nerezovém designu, je lepší než pekárna Eta Duplica Vital. Mám rozhodnuto :o)
    Reagovat

    • Petr Šmigol, MojePekarna.cz reaguje:  27. 05. 2010 (11:04)

      Dobrý den, děkujeme za tento pozitivní komentář a doufáme, že s pekárnou Oty Reisse budete spokokjena.

  • agnes: 19. 05. 2010 (14:13)

    Na netu jsem se dočetla o pekárně od Ety Duplica Vital. Je v nerez designu a je podle funkcí stejná jako tahle pekárna Oty Reisse. Má být v prodeji od června. A tak i já váhám a přemýšlím, která je lepší... Myslím, že počkám na červen a pak si je porovnám...Design má určo lepší Eta (i když o to nejde, tak přece jen pokud jsou na trhu dvě snad stejné pekárny a jedna je plast a druhá nerez a jsou cenově stejné... tak není co řešit...)
    Reagovat

    • Petr Šmigol, MojePekarna.cz reaguje:  24. 05. 2010 (02:11)

      Dobrý den, již jsme spolu hovořili telefonicky. Ještě jednou připomínám kontakt na pana Reisse, se kterým je možno dotazy ohledně jeho pekárny řešit: reiss@tiscali.cz

  • Renata Ch.: 11. 04. 2010 (21:39)

    Dobrý večer, chtěla bych se zeptat zda by byla tato pekárna vhodná pro mou rodinu. Syn má čerstvě zjištěnou celiakii a proto bych mu chtěla péct chléb doma. Žádnou pekárnu zatím nevlastníme a nemáme žádné zkušenosti. Děkuji za odpověd.
    Reagovat

    • Servis reaguje:  14. 04. 2010 (21:10)

      Programy jsou u této pekárničky vyvinuté tak, aby uměla nejen kváskové nebo bezlepkové chleby, ale aby byla plně variabilní pro všechna "možná i nemožná" omezení či přednosti. Servis

    • Servis reaguje:  14. 04. 2010 (21:21)

      Připomínáme ještě, že je tento víkend kurz zdravého pečení, kde se dozvíte o tradicích základních potravin, nebezpečí chemie v potravinách, zadělávání přírodního kvásku (novinkou je i přírodní bezlepkový kvásek) nebo pečení v páře. Tyto víkendy se konají 1-2x do roka. Telefon je níže. Servis

  • VH: 07. 04. 2010 (17:15)

    Dobrý den, prosím o informaci: 1.) zda je u této multifunkční pekárny automatický podavač příměsí nebo zda je nutné příměsi dosypat po zvukovém signálu, 2.) zda si můžeme koupit pekárnu rovnou s nerezovými komponentami a nekupovat tedy teflonové, 3.) zda se vyrábí pekárna pouze v barvě bílé nebo i v nerezu, 4.) zda disponuje pekárna odloženým startem, 5.) zda je možné vybrat stupeň propečení kůrky, 6.) kdy se koná nejbližší kurz u pana Oty Reisse. Děkuji za Vaši odpověď a přeji Vám příjemný den.
    Reagovat

    • Reissovi reaguje:  08. 04. 2010 (10:26)

      1/ Jsou funkce nezbytné, dobré i k ničemu. Automatické podavače jsou naprosto k ničemu. Slouží jen k funkčnímu obohacení výrobku, aby vypadal dokonaleji. Naše pekárna má takový program, kde se přidávání provádí jednoduchým a hlavně praktickým způsobem. 2/ Pokud objednáte pekárnu s nerez výbavou, vyjde asi o 600 Kč levněji, protože se TF nádoba rovnou předělává na nerez. Ponecháte-li si TF nádobu, stála by pak asi 1900 Kč. I tak je to nic proti tomu, kdybyste každý rok nebo dva měli kupovat novou TF nádobu za 990 Kč. Nerezová je prakticky doživotní, protože má i měnitelná ložiska. 3/ Šasí je sice kovové, ale zatím jen v bílé. O zdraví není zatím tak velký zájem, abychom vyvíjeli i jiné typy. 4/ Odloženým startem disponuje, žel se ale jedná o další nepoužívanou funkci ve zdravém pečení. Kváskové chleby (viz níže parametry průmyslových kvasnic) potřebují asi 4 až 10 hodin kynutí a to je také důvod, proč se zde nevyužívá. 5/ Prakticky všechny pekárny mají 3 stupně teploty (propečení). Zde jsou sice zachované, ale s mnohem mírnějším průběhem. Nejen pro to, že chceme zdravý chléb a nikoliv „karcinogenní cihlu hnědého uhlí“, ale především abychom dokázali chleba z nerezu vyjmout. 6/ Na kurz se ozýváte právě včas. Konají se asi 2x do roka a nyní je 17.-18. dubna. Program zasíláme mailem. Zdraví Reissovi

  • Eva: 24. 02. 2010 (13:27)

    Dobrý den, rozhodla jsem se nakonec pro tuto pekárnu, ale ráda bych si případně objednala ještě další doplňkyn k ní, ale nevím, kde a za kolik. Také by mne zajímal mlýnek na obilí zmiňovaný předchozím zákazníkem. Nikde jsem tyto věci nenašla,nemůžete je také nabízet, aby to bylo za jedno poštovné? Děkuji Eva
    Reagovat

    • Petr Šmigol, MojePekarna.cz reaguje:  26. 02. 2010 (13:55)

      Dobrý den, Multifunkční pekárna Oty Reisse je specifickým produktem, jehož kompletní servis, prodej doplňků a další služby má na starosti přímo pan Reiss osobně. Ten Vám rád poskytne veškeré informace k Vašim dotazům. E-mailem Vám zasílám na pana Reisse kontakty.

    • Servis reaguje:  30. 03. 2010 (08:01)

      Sortiment, kterým si již dnes můžete vybavit multi-pekárničku je zde: www.minipekarny.cz

  • Ruzena Bischof: 29. 03. 2010 (01:14)

    Dobry den .Rada bych se zeptala jestli pekarna pana Reisse ma cirkulaci horkeho vzducu a jak je propeceny chleb ze zhora.Dekuji.
    Reagovat

    • Servis reaguje:  30. 03. 2010 (07:58)

      Horký vzduch v žádném případě nepodporujeme, jelikož potraviny přesušuje. Už tak je chleba pečením přepálený, tvrdý a vyprahlý (říká se jim tvrdé cihly nebo hnědé uhlí!). Tomu všemu je třeba se vyhnout, proto je v multifunkční pekárně možnost snížit teplotu ještě asi o 50°C níže než je nejnižší teplota a prodlužuje se čas. Ani to ještě nestačí, tak na našich kurzech předvádíme techniky dopařování. Jen tak se stane chleba jemný, elastický a můžeme ho denně podávat i dětem. Jejich agresivita či hyperaktivita je dnes po pečených "cihlách" aj. potravinách, bohužel, pravidlem.

  • David: 24. 03. 2010 (22:00)

    No toje tedy legrace... miluji diskuze výživářů bez kvalifkace. Takže.. odkdy je teflon karcinogení? No je to plast, že, tak musí být apriori jedovatý. Používají všichni výrobci jako nepřilnavý povrch teflon? Ovšem vtipná věta je někde v prvních 20 příspěvcích... "Individuální program ve standardních pekárnách bohužel nesleduje zdraví zákazníků a tedy neumožňuje nastavit kvasné teploty přírodního kvásku..." Co s tím mác o dělat zdraví zákazníků? Tady jde pochopityelně o zdraví kvasné kultury a je to v podstatě buď/anebo. Takže pokud je kvásek živ, je teplota ok... každý kvásek je přírodní. Coby profesionála mě tristní stav současné nabídky potravin na .cz trhu vážně štve, ale problémy nehledejte tam kde nejsou. Myslete lidi ... :).
    Reagovat

    • Amatér reaguje:  30. 03. 2010 (07:28)

      Co je tohle za profesionála? Právě, že lidé myslí, tak si dají do souvislosti umělé výrobky a bezmála 80.000 rakovin za poslední rok a jen v ČR! (Tak mluví oficiální statistiky a všichni vědci mlčí.) Všechny umělé hmoty jsou logicky méně čí více karcinogenní, zvláště, pokud si je „přidáváme“ do základních potravin a zahřejeme na 250°C ! Pán ani neví, že průmyslové kultury jsou GENOVĚ MANIPULOVANÉ monokultury, které urychlují růst kvasinek a následně tedy i rakovinových buněk. Dále neví, že přírodní kvásek obsahuje asi 40 spolupracujících kultur, které vyžadují optimální teplotu 27°C a dlouhý čas (4-10 hodin) kynutí. Třeba proto, aby nám za ten čas všechny spolupracující kultury stihly rozštěpit dlouhé řetězce škrobů a lepku nebo deaktivovat přírodní „jedy“ (inhibitory), kterými se rostlina brání a tím pro nás trávení kváskového chleba není tak těžké. Toto vše a mnohem více nám přírodní soubor kultur zvaný kvásek za dostatečně dlouhý čas poskytuje. Zdar profesionálům, jak se starají o naše zdraví! Se vší úctou podepsán Amatér

    • Ekofarma reaguje:  30. 03. 2010 (07:38)

      Tradiční výroba kvasnic z pšeničních zrn byla po první světové válce postupně nahrazena jinými postupy. Základní surovinou průmyslové výroby kvasnic se stala melasa, která je vedlejším produktem konvenční výroby cukru. Jelikož melasa obsahuje převážně cukry a jen velmi málo látek, které jsou nutné pro růst kvasnic, musí být o tyto látky "uměle" obohacena: v úvahu přichází zejména amoniak a fosfáty. Aby se zabránilo možnému množení bakterií, je melasa dále okyselována kyselinou sírovou a posléze opět neutralizována nátronem. K odstranění nežádoucí pěny se používají převážně syntetické oleje a silikáty. Vzhledem k tomu, že většina látek použitých při výrobě kvasnic, se během výrobního procesu plně nezužitkuje, zůstává na konci celého výrobního cyklu jako odpad silně koncentrovaná směs těchto látek. Také během výrobního procesu se při vyplachování dostávají tyto látky do odpadních vod. A aby byl náš výčet ještě přesnější, musíme dodat, že velmi často se používají při výrobě kvasnic i mikroorganismy a enzymy geneticky manipulované, vyvinuté na základě tzv. gen-technik. Pro posouzení jejich vlivu se raději neuvádějí žádné statistiky (toxikologické, epidemiologické apod.).“ Ekofarma

  • irik: 07. 02. 2010 (12:22)

    dobrý den, zkušenosti po třech dnech užívání multifunkce. nepřehledný špatně čitelný displej, dvě otočná tlačítka, podle mě zbytečná. manuální nastavování je dost dobré, ale to nevím jestli je i v základu nebo ne. pokud ano je přestavba asi zbytečná. no a to nejlepší nakonec, po třech chlebech přestalo fungovat hnětení. nedělám žádné závěry, možná jsem měl jenom smůlu, ale přesto značka ETA je zkrátka ETA.
    Reagovat

    • Servis reaguje:  09. 02. 2010 (13:46)

      Pokud zákazník neví, co bylo nebo nebylo přiděláno, nepochopili jsme, proč to píše jako zpochybnění. Ano má menší displej a nikdo neumí bezporuchové výrobky. Tím spíše, že většina pekáren má tytéž motory od jednoho výrobce nebo se pekárny vyrábí ve stejné čínské dílně. Kdo tedy nehraje na značky, ale na kvalitu chleba, pak je určena pro něj. A také proto, že v karcinogenním teflonu zásadně bioprodukty neděláme. Navíc jsme doplnili funkce, které žádná pekárna na trhu nemá (hl. pro speciální diety jako bezlepkáře, kvásková těsta, jogurty, slady, sýry a přibudou další, protože jsou funkce plně variabilní).

  • Šárka: 23. 01. 2010 (22:37)

    Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat na následující: pekárna Unold se dvěmi výměnnými formami (68511) se mi velmi líbí a zvažuji její nákup. Mám několikaleté zkušenosti s pečením v jiné pekárně, ale zde mě nadchla možnost "individuálního programu". Můžete mi, prosím, poradit, k čemu lze individuální program využít? Je to na nastavení vlastního času pečení? Teploty? Chtěla bych znát možnost využití tohoto programu. Kvásek si vyrábím sama, čili nejsem odkázaná na výrobu kvásku v pekárně. Mohu tento program využít právě pro pečení chleba se svým vlastním kváskem??? Mockrát Vám děkuji za odpověď.
    Reagovat

    • Servis reaguje:  27. 01. 2010 (02:43)

      Individuální program ve standardních pekárnách bohužel nesleduje zdraví zákazníků a tedy neumožňuje nastavit kvasné teploty přírodního kvásku, jogurtů, sladů nebo sýrů. Pro takové možnosti tento typ pekáren mechanicky i programově upravujeme a to dle požadavků zákazníka.

  • Jarek Galáš: 22. 01. 2010 (10:15)

    Dle mého názoru a praxe s upravenou multifunkční pekárnou od p.Reisse, je tato pekárna v současné době bohužel či bohudík jedinná na trhu, která se může pochlubit titulem domácí pekárna se vším všudy. Uživatel by si měl myslím zvážit následující věci při rozhodování o koupi pekárny: 1) funkčnost výrobku a jeho spolehlivost - výrobky oplívající mnoha automatickými programy bez možnosti uživatelského ručního programu a možnosti ručního nastavování teplot jsou dle mě absolutně k ničemu, při přípravě kvalitních výrobků z kvalitních surovin se bez této funkce neobejdete (např. vinikající kváskový chleba, sojové sýry aj...) 2)výběr surovin pro výrobky dělat si domácí chleba a jiné věci je sice pěkné ale bez kvalitních surovin je to k ničemu ( používat připravené průmyslové rafinované směsy a jiné zvěrstva je stejné jako si jedovaté výrobky kupovat přímo v obchodech a podlamovast si plánovitě zdraví), např.u nás na trhu fy ProBio Staré Město má kvalitní suroviny z domácích pěstebních lokalit 3) pekárny s teflonovými nádobami jsou nekvalitní, uvolňují karcinogeny a nic nevydrží. Řešení je pouze v současné době nerez, ale je pracnější, plně však doporučuji 4) na trhu je hodně designově zdařilých pekáren, ale nekoupil bych ani jednu z výše stručně uvedených důvodů, jsou to jen komerční hračky, které omrzí a vyhodíte je protože z nich slušný výrobek nedostanete. 5) kontaktujte p.Reisse, info Vám podá zasvěceně 6) pekárnu používám delší dobu včetně mlýnku na obilí od.p.Reisse a jsem plně spokojen a to i na úkor "méně" líbivého designu 7)pokud chcete péci kvalitní chleba, tak se neobejdete bez mlýnku na obilí (rafinované mouky aj. jak většina lidí ví, jsou bez jakékoliv nutriční hodnoty, minerálů aj., mouku je nutno si připravovat vlastní , čerstvou a z méně šlechtěných obilovin jako je např.dvouzrnka) přeji pěkný výběr a dobrou chuť Jarek
    Reagovat

    • Petr Šmigol, MojePekarna.cz reaguje:  27. 01. 2010 (00:11)

      Dobrý den, velice děkujeme za Váš obsáhlý a přínosný příspěvek. Jsme také rádi, že jste s námi prodávanou pekárnou spokojen a pevně věříme, že tomu tak bude i nadále.

  • Eva Melounová: 15. 01. 2010 (22:14)

    Dobrý den, již několik měsíců váhám s koupí této předělané pekárny. Jediná věc,která mi na ní opravdu vadí je design ovládacího panelu, především bílé plastové otočné knoflíky a barevné nápisy, které vypadají opravu lacině a bohužel hyzdí vzhled jinak velmi pěkného výrobku. Chápu, že funkčnost je pro zdraví mnohem důležitější než vzhled, ale určitě nás není málo, kteří mají rádi i hezké věci do hezké moderní kuchyně. Chci se tedy zeptat, zda by se nedalo nějak řešit i toto. Omlouvám se za upřímnost, po funkční stránce mi pekárna přijde opravdu jedinečná a nebýt této věci, už bych ji dávno měla doma. Děkuji předem. Eva Melounová
    Reagovat

    • Servis reaguje:  20. 01. 2010 (10:08)

      Technici Vás zdraví a vzhledem k názorům ostatních je Vaše slovo "hyzdí" zatím jen Váš nadnesený pohled. My zase máme radost z toho, že se nám úpravou ovládacího panelu podařilo design VYLEPŠIT. Navíc sledujeme především otázku zdraví a funkčnosti. A jak to už bývá, nezavděčíme se všem.

  • nosek jaroslav: 09. 01. 2010 (19:34)

    zdravim Vás a prosím o radu . doporučte mi pekarnu na mouku žitnou,špaldovou a kukuřičnou-ostatní nemohu používat. líbí se mi Vaše multifunkční - splní moje požadavky ??? děkuji
    Reagovat

    • Petr Šmigol, MojePekarna.cz reaguje:  11. 01. 2010 (12:06)

      Dobrý den, ano, Multifunkční pekárna, jakožto nejkomplexnější ze všech pekáren na trhu, Vaše požadavky splní - je možné v ní upéct téměř vše. Pro bližší info můžete kontaktovat přímo pana Reisse, zasílám Vám na něj kontakt e-mailem.

  • Ďurišová Lenka: 03. 01. 2010 (15:06)

    Mohl by jste mi prosím poradit,kde se dá koupit nová mísa k pekarně Backmeister unold 8660.Předem děkuju za Vaširadu
    Reagovat

  • Ota Reiss: 13. 11. 2009 (16:14)

    Dobrý den, předělat se dá všechno, ale vzhledem k nevelkému zájmu by byla cena příliš vysoká. Jednodušší je stávající pekárnu někomu darovat a pak jít prostě "dál". Ač se může někomu zdát Multifunkční pekárna dražší, to nejdražší k ní teprve dostanete. A to jsou informace, které zatím nikdo neposkytuje. Například fakt, že vám na zatelefonování přivezou nejlepší BIO pšenici v prvotřídní pekařské kvalitě až do domu za velmi nízké ceny. V případě nezdaru máte na první chleba telefonického průvodce nebo možnost absolvovat kurz přípravy kvásku, různých kvásk. chlebů, jogurtů, sýrů, sladů atd. atd. Pokud by byl klient stále toho názoru, že takový servis nemá 100x vyšší hodnotu než samotná pekárna, pak si může vyzkoušet alespoň tu maličkost, že oběhne místní tradiční pekařství a zeptá se mistrů, jestli by mu neprozradili výrobu kvásku...??? A to je zlomek toho, co vše zde můžete vidět, slyšet, odzkoušet i ochutnat.
    Reagovat

  • Eliška Pavelková: 11. 11. 2009 (15:22)

    Dobry den, chtela jsem pozadat o sdeleni ceny na nerezovou 3-formicku. Dekuji.
    Reagovat

    • Ota Reiss reaguje:  13. 11. 2009 (16:10)

      Dobrý den, 1 formička stojí 450 kč a 3 ks 1350 Kč včetně dvoupolohového stojánku nad spirálu.

  • Eliška Pavelková: 12. 11. 2009 (14:07)

    Jeste doplnujici dotaz: da se predelat i pekarna DOMO B 3955, kterou jiz mame? Za odpoved velmi dekuji!
    Reagovat

  • Pavel Houska: 07. 11. 2009 (13:13)

    Dobrý den,chtěl jsem se zeptat jestli se dá mutifunkční pekárna objednat,už předělaná a s doplňkama .A kolik multifunkční pekárna stojí .Děkuji
    Reagovat

    • Petr Šmigol, MojePekarna.cz reaguje:  11. 11. 2009 (07:57)

      Základní výbava multifunkčního typu pekárny je nový ovládací panel s přidanými funkcemi. Pokud požadujete nerez-nádobu (předělávka z teflonové) a nerez-hnětače, je cena o 1290,- Kč (za nerez-nádobu předělanou z teflonové) + 520,- Kč (za nerez-hnětače) vyšší.

  • Nezdařilová Lenka: 23. 10. 2009 (12:27)

    Dobrý den, vůbec se v problematice pekáren nevyznám, ale chtěla byc ji koupit jako dárek na Vánoce a to pro velmi náročné uživatele. Můžete mi, prosím, poradit s jakou pekárnou mají Vaši klienti nejlepší zkušenosti. Dívala jsem se na pekárnu pana Reisse,ale ještě bych potřebovala více informací.
    Reagovat

  • BáraB.: 10. 09. 2009 (12:03)

    Dobrý den pane Reiss, moc se mi líbí tato pekárna, ale chtěla bych se optat, zda neplánujete do budoucna podobnou, která by měla menší pečící formu? V domácnosti jsme dva a bohatě nám stačí upéct max. kilový chleba, který máme na 5 dní a chleba daný do mrazáku nám nechutná, strašně mě zaujala kvůli možnosti dělání kváskového chleba a vlastního jogurtu. Děkuji.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekárna.cz reaguje:  11. 09. 2009 (11:21)

      Dobrý den, pokud vím, tak to pan Reiss zatím nechystá, více však zjistít přímo u něho (tel: 608361678).

    • Servis reaguje:  26. 10. 2009 (15:59)

      Zájem o pekárny pro zdravější kváskové chleby nebo výrobu dalších produktů není tak velký, abychom dělali vývoj na další typy. Také proto, že těch pár centimetrů v rozměru navíc, určitě překážet nebude. Programy jsou ale nastaveny tak, aby upekla chleba už od 5OO gramů.

  • Petr: 30. 08. 2009 (10:11)

    Dobrý den, zajímala by mne celková cena této multifunkční pekárny včetně všech vylepšení pana Reisse - pekárna + nová nerez nádoba + nové nerez háky. Měl bych pak dvě plně funkční nádoby ? Děkuji
    Reagovat

    • Jiří Baloun MojePekarna.cz reaguje:  30. 08. 2009 (23:02)

      Dobrý den, to bohužel nevím, tuto pekárnu totiž neprodáváme "standardně", ale je to vše přes pana Reisse. Nejlepší tedy bude panu Reissovi zavolat (608361678) a domluvit se s ním (zmiňte se, že jste na jeho pekárnu narazila u nás, budete to mít, myslím, levnější).

  • Eva : 28. 08. 2009 (11:20)

    Dobrý den, jsem ice uživatelkou pekárny Domo Bielmeier, ale tato mě velice zaujala, postupem času se stávám asi náročnější na různé funkce pekárny. Ráda bych věděla, co lze dokoupit za příslušenství k této pekárně. Děkuji za odpověď.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekárna.cz reaguje:  28. 08. 2009 (13:09)

      Dobrý den, lze dokoupit nerezové pečící formy (velkou, dělenou a na mini-chleby), nerezové hnětače, jehlový teploměr. Dále je možné od pana Reisse sehnat domácí mlýnky a pekařskou pšenici.

  • jana: 17. 08. 2009 (23:47)

    Dobrý den, omlouvám se, ale raději se ptám, neboť jsem z odpovědí dosti zmatená. Jaký je rozdíl mezi pekárnou Unold 68511 a pekárnou pana Reisse? Dále v typu Unold 68511 a předchozím Unold 8660? Lze pekárnu Unold 68511 dodatečně předělat na typ pekárny pana Reisse? Lze k pekárně Unold 68511 koupit nerezové nadoby? Děkuji za odpověď
    Reagovat

    • Jiří Baloun MojePekarna.cz reaguje:  18. 08. 2009 (00:03)

      Dobrý den, rozdíl mezi Unold 8660 a 68511 je pouze v tom, že 68511 má navíc dělenou dvojformu, nazvali to 68511 a 8660 se již neprodává. Obě pekárny lze předělat od pana Reisse. Co je součástí předělávky je možné zjistit zde, případně podrobně přímo od pana Reisse.

  • Lucie Klepáčová: 08. 07. 2009 (18:57)

    Přeji dobrý den pane Reissi. Pekárnu 8660 máme doma již přes dva roky. Zatím jsem ji použila jen minimálně, protože i když nastavím kůrku na světlou, je tak tvrdá, že ji musím okrájet. Předpokládám, že to bude nějaká závada. Ráda bych si také nechala u Vás pekárnu předělat dodatečně, jestli je to možné a tak mne napadlo, jestli by se problém při té příležitosti nedal vyřešit? Kolik by stála předělávka? Předem děkuji za odpověď. Lucie
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekárna.cz reaguje:  10. 07. 2009 (21:21)

      Dobrý den, závada to není, je třeba nechat chleba chvíli odstát (např. nechat ho několik minut pod utěrkou), aby chytil vlhkost, pak kůrka není vůbec tvrdá.

    • Oto Reiss reaguje:  10. 07. 2009 (21:22)

      Předělávka stojí 1790 Kč, v pekárně je možné nastavit nižší teploty pečení, což by pomohlo vyřešit problém s kůrkou.

  • Tolnayová Aneta: 28. 06. 2009 (13:36)

    Vážený pán Reisse, rada by som sa spýtala konkrétne na domácu pekárňu "Ota Reiss -multifunkčný". Má samostatný program na prípravu pečenia bezlepkového chleba? Je to veľmi dôležité, nakoľko som tu nenašla konkrétnu odpoveď na tému pečenia bezlepkového pečiva. Prípadne potrebujem poradiť na kvalitnú pekáreň na pečenia prevažne z bezlekových surovín. Ďakujem za Vašu odpoveď. S pozdravom, Tolnayová
    Reagovat

    • Tolnayová reaguje:  28. 06. 2009 (14:09)

      Prepáčte, myslím, že som na môj dotaz, odpoveď našla, nevšimla som si. Mám záujem o domácu pekáreň Ota Reiss multifunkční, ale je dôležite a podmienkou na samostatný program pečenia bezlepkového pečiva. Má niekto prosím Vás s pekárňou skúsenosti pri príprave bezlepkového pečiva a aj pri príprave domácich syrov a jogurtov? Ďakujem.

    • Oto Reiss reaguje:  29. 06. 2009 (12:11)

      Tuto multifunkční pekárnu děláme tak, aby se mohla využít prakticky k jakékoliv speciální přípravě chleba. Nejen tedy pro bezlepkové pečení, ale i pro diabetiky či jiné speciální diety. Je tedy výhodnější mít pekárnu, jejíž program lze využívat variabilně, než takovou, která je nastavena jen na jeden typ přípravy, konkrétně "bezlepkoý chléb".

  • Potůčková Marie: 29. 05. 2009 (15:29)

    Dobrý den,máme se synem bezlepkovou dietu,ráda bych si pořídila pekárnu na pečení kváskového chleba z 1kg mouky.15let mícháme těsto ručně a pečeme v el troubě. Měla bych zájem o Vaši multifunkční pekárnu s nerez vybavením. Udělá tato pekárna po přidání všech komponentů kváskový chleba z 1kg mouky? Musí se během pečení něco přidávat a kontrolovat? Kde bych mohla navštívit kurz bezlepkového pečení v těchto pekárnách? Předem děkuji.
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekárna.cz reaguje:  29. 05. 2009 (15:54)

      Dobrý den, doporučuji panu Reissovi co nejdříve zavolat, kurzy totiž pořádá cca 2x do roka a zrovna jeden je tuto neděli (je možné si pekárnu rovnou z kurzu i odvést), telefon je 608361678.

    • Oto Reiss reaguje:  01. 06. 2009 (17:02)

      Pekárna je do 1,8 kg, což je asi chleba z 1 kg mouky. A během pečení se nic nepřidává ani nekontroluje, pokud se nepoužívají přednastavené programy.

  • Vladimír Volma: 28. 05. 2009 (10:45)

    V kterých režimech pekárny lze uplatnit "patent Reiss" neboli ruční regulaci teploty? Oba návody tuto informaci zamlčují, což vnímám jako trestuhodný nedostatek. Zatím jsem vlastním experimentováním zjistil jen tolik, že v programu s individuálním nastavením (eigenprogramm) funguje "patent Reiss" ve fázi třetího kynutí (rise 3), a to nejdéle 120 minut. Potřebuji však udržovat nízkou teplotu déle. Ptám se, musím po každých dvou hodinách znovu opakovat fázi třetího kynutí? (A mohl bych se ptát dál, proč jsem k upravené pekárně neobdržel adekvátní návod k použití? Místo toho jsem byl účelově varován před teflonem, mlékem, sterilováním potravin, chlebovými kůrkami atd. a současně jedním dechem zván na kurz. Bude mi snad návod k použití pekárny prozrazen až při kurzu? S tím bych při vší úctě nesouhlasil a Česká obchodní inspekce jistě také ne! Doporučuji seznámit se s Nařízením vlády č. 24/2003 Sb. a Zákonem č. 59/1998 Sb., v platném znění, o odpovědnosti za škodu způsobenou vadami výrobku.)
    Reagovat

    • Jiří Baloun, MojePekárna.cz reaguje:  28. 05. 2009 (13:49)

      Dobrý den, Vaše dotazy předám panu Reissovi. Ten návod je standardně součástí dodávky, je možné, že ho pan Reiss omylem zapomněl přiložit.

    • Lenka reaguje:  30. 05. 2009 (00:06)

      Pane Volma ,naprosto s Vámi souhlasím.Návod v žádném případě není dostatečný.Při telefonickém dotazu opět nedostatečně vysvětleno-jen jsem dostala přednášku o tom ,jak dopékat chleba v páře.Zatím jsem zjistila ,že ohřev funguje bez zapnutí jakéhokoli programu- jen při zapnutém tlačítku z právého boku/zapnutí přísroje/ a teplota ohřevu se reguluje právým knoflíkem.Levý je jen na spuštění míchání/to je zřejmě to ruční hnětení/.Pokud budete mít zájem o výměnu zkušeností ,zde je můj mail:lenka41@cbox.cz

    • Oto Reiss reaguje:  01. 06. 2009 (17:01)

      Již je v řízení nejen patent, ale i několik užitných vzorů. Multifunkční pekárna se stále vyvíjí a funkce budou přibývat. Souhlasím ale, že s tištěnými návody jsou problémy u většiny pekáren. Jinak u zmíněného kynutí lze prodloužit čas až na 13 hodin. Zákon také nemluví o povinosti potvrzovat záruku. Směrodatné je datum prodeje uvedené na účtence. Kurzy jsou navíc dobrovolné a co se týče srozumitelnosti návodu, velmi dobře funguje i telefonická poradna. A s tím se zatím žádná firma pochlubit nemůže.

  • Džejna: 14. 05. 2009 (10:44)

    Dobrý den, máme v rodině problém s atopickým exémem, proto je pro nás prioritou pečení jak kváskového, tak bezlepkového chleba. Potřebuji proto pekárnu, která mi přes noc udělá komplet pravý kváskový chléb, přičemž nemusím nic přidávat, kontrolovat ...- funguje takto pekárna pana Reisse? A co semínka, dají se dát na začátku pečení nebo se musí přidávat po signálu? A jak je to s vymazáváním nerezové formy? Děkuji.
    Reagovat

    • Oto Reiss reaguje:  14. 05. 2009 (18:51)

      Ekzémy způsobují hlavně přepalované a suché potraviny jako pečené chleby a maso, sušenky moderní suché chlebíčky apod. Kůže tak dlouhodobě přesychá (přepalované živiny jsou výživou pro nové buňky naší kůže aj. tkání) a logicky pak křehnou a praskají. Následně se v trhlinkách vytvářejí mikrozáněty projevující se např. zarudnutím, svěděním nebo i otoky. Proto vyvíjíme pekárnu, která peče na nižší teploty delší čas a nerez formy přizpůsobujeme pro dopékání v páře. Tím vlastnosti základních potravin upravíme doslova na míru a to nejen pro zdravé a nemocné, ale i pro děti nebo sportující.

  • Mirka : 06. 05. 2009 (08:34)

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat - vyrábím si kvásek pro zdravou stravu sama. Můžu ho použít k pečení v kterékolov pekárně? Když nepotřebuji aby mi kvásek připravila pekárna, musím i v tomto příp. koupit upravenou od p.Reisse ? Děkuji.
    Reagovat

    • Jiří Baloun MojePekarna.cz reaguje:  07. 05. 2009 (01:09)

      Dobrý den, v takovém případě můžete péci chleba z kvásku v jakékoli pekárně, která má vlastní program.

  • Karel: 01. 03. 2009 (21:02)

    Dobrý den, dá se v této pekárně výjimečně upéct chléb menší, např. jenom kilový, také zda má pekárna kovovou nebo plastovou konstrukci? Dá se u této pekárny vypnout akustický signál upozorňující na doplnění rozinek, semínek a pod. Děkuji.
    Reagovat

    • Jiří Baloun MojePekarna.cz reaguje:  02. 03. 2009 (11:33)

      Dobrý den, menší chleba se dá upéct, je však možné, že nebude rovnoměrně rozdělen po celé formě. Konstrukce pekárny je kovová. Akustický signál pekárna má.

  • Vladimír: 01. 03. 2009 (20:48)

    Dobrý den. Prosím o odpověď, v nějakém Vašem komentáři p. Baloun jsem četl, že některé dvojhákové pekárny hůře míchají těsto. Týká se to všech dvojhákových pekáren, nebo jenom některých a konkrétně jak tedy míchá tento typ pekárny v provedení s nerezovou vaničkou. Nerezovou vaničku považuji stejně jako p. Mrkvičková v komentáři předemnou za prioritu. Nevěřím totiž, že z teflonu se neuvolňují karcinogenní látky a také si myslím, že nejen nerez vanička, ale i speciální úpravy pekárny asi budou stát za příplatek. Můžete prosím sdělit jaký je i Váš osobní názor na mnou uvedené. Děkuji a přeji hezký den, Vladimír.
    Reagovat

    • Jiří Baloun MojePekarna.cz reaguje:  02. 03. 2009 (11:32)

      Dobrý den, nevěřím, že jsem někde napsal, že pekárny se dvěma háky hůře prohnětou těsto (na počtu a tvaru hnětačů nezáleží). Co se týče toho teflonu, já mu věřím, pan Reiss například nikoli, proto peče v nerezu...

  • Iva Mrkvičková: 25. 02. 2009 (20:54)

    Dobry den, nasi prioritou je nerezova vanicka, proto bych se rada zeptala, jestli spravne chapu, ze multif.pekarna pana O. Reisse je vubec jedinou pekarnou s nerez vanickou? Dekuji, I. Mrkvickova
    Reagovat

Vložit komentář

* Pole označené hvězdičkou je nutné vyplnit.





© Jiří Baloun
MojePekarna.cz 2008 - 2010
Specialisté na domácí pekárny
RSS aktualit | Kontakt

Další odkazy:

Mapa webu, Odkazy na srovnávače cen, Odkazy, www.pekarny.unas.cz, www.mojapekaren.sk

Nejprodávanější pekárny

Přečtěte si

Nakupujte na Slovensku

Aktuality