Tak si představte pane Baloune, že dnes jsem byl pozván k převzetí pekárny MR ze záruční opravy.Byla zaslána firmě Tauer Elektro, Svitavy - nevím, jestli Vy také využíváte tento servis, či jestli existuje ještě jiný servis pro tuto značku.K mému úžasu bylo ve zprávě napsáno, že pekárna je bez závad a že pootočení resp.vypadnutí ze zámků na konci hnětení není dle výrobce závada.Pekárnu jsem nepřevzal s tím, že nesouhlasím s posouzením servisu,opět jsem popsal závadu, že při hnětení je pekárna hlučná - vrže a hodně se nádoba kývá a po dokončení hnětení a následném protipohybu vypadne ze zámků a je nakoso. Tyto jevy se při zakoupení nevyskytovaly, objevily se cca po 3-týdenním používání a tudíž že žádám o výměnu.Samozřejmě mi bylo řečeno, že doba, po kterou byla pek. v servisu ze nepřipočítává k záruční době, protože závada nebyla uznána.Sám prodavač, který naší reklamaci vyřizoval, zkusil otočit s formou v této naší reklamované pekárně a poté v nové pekárně v obchodě a sám uznal, že rozdíl je prokazatelný.Počkám, jak se k opakované reklamaci firma postaví, při stejném postoji jako při první reklamaci jsem připraven pekárnu předat soudnímu znalci a domáhat se práva soudní cestou. Nemohu souhlasit s tvrzením technika, že výrobek při zkoušení nevykazuje závadu - nevím jakým způsobem zkoušel zatížení resp. simulaci hnětení. Při běhu naprázdno věřím, že forma nevyskočí.Faktem ale je, že při běžném rpovozu - tzn. při hnětení a pečení, k čemuž tento výrobek je předurčen, tuto závadu vykazuje. Omlouvám se za rozsáhlý příspěvek, ale myslím si, že tato zkušenost může být pro někoho přínosem.